معرفی مشاغل

فروش اینترنتی پاکت و کارتن پستی عمده در تهران و کرج

فروش مستقیم و عمده با بهترین قیمت انواع پاکت و کارتن پستی استاندارد اداره پست در تهران و کرج و ارسال فوری با الوپیک و اسنپ در شهر تهران و کرج.این مرکز تولید و پخش انواع کارتن اداره پست و پاکت اداره پست در تهران و کرج نسبت به پخش عمده انواع کارتن های پستی شامل کارتن پستی سایز نیم ۱/۲ ، کارتن پستی سایز ۱ ، کارتن پستی سایز ۲ و کارتن پستی سایز ۳ و انواع پاکت پستی گیرنده فرستنده شامل انواع پاکت های پستی حباب دار و پاکت های پستی نایلون مشکی اقدام می نماید. جهت آگاهی از قیمت های به روز شده، تخفیف و جشنواره های فروش می توانید به کانال رسمی تلگرامی ما سر بزنید و جهت سفارش به کارشناسان فروش ما در تلگرام و واتساپ پیام دهید:

نشانی کانال تلگرامی استعلام قیمت و ..: https://t.me/postcarton

شماره تلفن پیام رسان واتساپ و تلگرام جهت خرید و سفارش: ۰۹۲۱۷۹۸۹۵۳۳

فروش پاکت و کارتن پستی تهران و کرج
فروش پاکت و کارتن پستی تهران و کرج

خرید اینترنتی انواع پاکت و کارتن پستی تهران و کرج

تولید و فروش مستقیم بدون واسطه انواع کارتن مقوایی اداره پست در سایزبندی های استاندارد و پاکت پستی استاندارد در ابعاد و اندازه های گوناگون در شهرهای تهران و کرج جهت دفاتر پیشخوان دولت ، دفاتر پستی سراسر کشور، فروشگاه های اینترنتی جهت ارسال کالاها با بهترین قیمت. در صورتی که در تهران یا کرج ساکن هستید سفارش ها با الوپیک و اسنپ به صورت فوری ارسال خواهند شد. ارسال برای دیگر شهرهای سراسر ایران از طریق باربری و از شیراز به صورت مستقیم انجام خواهد شد.

انواع کارتن پستی مقوایی سه لایه

کارتن های پستی استاندارد اداره پست به صورت کارتن های رنگی و سه لایه تولید می شوند. تولیدات ما اکنون شامل کارتن پستی سایز ۱/۲ و ۱ و ۲ و ۳ می باشد که امکان سفارش و تحویل فوری در تهران و کرج فراهم است. برای خرید کارتن پستی با سایزهای بزرگ تر تا کد ۱۱ نیز می توانید درخواست خود را ارسال نمایید. کارتن های اداره پست در اندازه های بزرگ تر از شیراز مستقیم و با باربری ارسال خواهند شد. از کارتن های پستی برای ارسال انواع کالاها فروشگاه های اینترنتی و .. مانند انواع لپ تاپ و قطعات رایانه ، برد فلش خور ضبط ، پریز تایمر دار مواد خوراکی مانند قهوه و… استفاده می شود. البته طبیعی است که ارسال هرگونه کالای قاچاق، مواد مخدر مانند افیون ها، ماریجوانا و… و ممنوعات پستی از طریق اداره پست جرم می باشد.

انواع پاکت پستی حبابدار و نایلون مشکی

بخش بزرگی از تولیدات ما مربوط است به تولید انواع پاکت پستی. در حال حاظر دو دسته بزرگ از پاکت های اداره پست ویژه ارسال مرسولات پستی تولید و عرضه می گردد. پاکت های حباب دار با یک لایه پلاستیک حباب دار درونی و پاکت نایلون مشکی با یک لایه نایلون مشکی درونی که شامل موارد زیر است:

انواع پاکت حباب دار = این پاکت ها در درون خود دارای یک لایه پلاستیک حباب دار هستند. بسته ها ۵۰ تایی هستند به جز سایز A3 که بسته ها ۲۵ تایی است.

  • پاکت حبابدار CD به ابعاد = ۱۵۵*۱۵۵
  • پاکت حبابدار ۱۲۰ به ابعاد = ۱۲۰*۲۳۲
  • پاکت حباب دار A5 به ابعاد = ۱۷۵*۲۵۰
  • پاکت حباب دار A4 به ابعاد = ۲۳۹*۳۲۴
  • پاکت حباب دار بین A4 و A3 به ابعاد = ۲۷۰*۳۵۵
  • پاکت حبابدار A3 به ابعاد = ۳۰۵*۴۵۸
انواع پاکت پستی حباب دار
انواع پاکت پستی حباب دار

انواع پاکت نایلون مشکی = این پاکت های پستی در درون خود دارای یک لایه پلاستیک ضخیم مشکی رنگ هستند. بسته های پاکت های نایلون مشکی ۱۰۰ تایی می باشد.

  • پاکت نایلون مشکی ۱۲۰ به ابعاد = ۱۲۰*۲۳۲
  • پاکت نایلون مشکی A5 به ابعاد = ۱۷۵*۲۵۰
  • پاکت نایلون مشکی A4 به ابعاد = ۲۳۹*۳۲۴
  • پاکت نایلون مشکی بین A4 و A3 به ابعاد = ۲۷۰*۳۵۵
  • پاکت نایلون مشکی A3 به ابعاد = ۳۰۵*۴۵۸

فروش کارتن پستی در سراسر کشور

در صورتی که در شهرهای دیگر کشور ساکن هستید امکان ارسال بار از طریق باربری و پست عادی ( سفارشی ) وجود دارد. برای دیگر شهرها به جز تهران و کرج ارسال از انبار شیراز انجام می شود. جهت سفارش به نشانی تلگرامی کانال ما سر بزنید و به کارشناسان فروش پاکت و کارتن پستی ما در تلگرام و واتساپ پیام دهید: ۰۹۲۱۷۹۸۹۵۳۳

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن