برد فلش خوربرق و الکترونیک

برد فلش‌خور USB به AUX ضبط ۱۲ ولت آموزش نصب

ماژول MP3 پلیر پنلی

برد فلش‌خور USB به AUX ضبط ۱۲ ولت

در این جستار ( مطلب ) آموزشی موضوع فلش‌خور کردن ضبط ماشین و ضبط خانگی کاست و سی‌دی خور با پنل برد فلش‌خور ۱۲ ولت و روش‌های USB خور کردن انواع ضبط ماشین یا ضبط خانگی و سینمای خانگی می‌پردازیم و البته چگونگی خرید و تهیه کالاهای مورد نیاز برای این کار از طریق لینک فروشگاه‌های معتبر اینترنتی دارای نماداعتماد وزارت صنعت می‌پردازیم. ( در آخر همین مطلب لینک‌های خرید اینترنتی و تلگرامی و شماره تماس فروشگاه‌ها درج شده است )
این کیت USB ضبط یا بردهای الکترونیکی قیمت بسیار ارزانی دارند و ممکن است با همین بهای اندک بتوان یک سیستم‌صوتی قدرت‌مند را نجات داد یا به‌زبان دیگر به تازه‌ترین فناوری‌های روز مجهز کرد.

انواع برد فلش‌خور ضبط
انواع برد فلش‌خور ضبط

پنل برد فلش‌خور ۱۲ ولت چیست ؟

در کل ما دو نوع ضبط قدیمی داریم ( فرقی نمی‌کنه ضبط خانگی باشه یا پخش خودرو ). ضبط های دارای ورودی فیش مادگی AUX یا همون فیش هدفون و ضبط‌هایی که همین فیش ورودی را هم ندارند.
هر دوگونه‌ی این ضبط‌های قدیمی فلش‌خور نیستند و تنها کاست یا cd روشون قابل اجرا هست. یعنی در واقع دارای پورت یو اس بی برای اتصال فلش مموری و پخش موزیک و فایل‌های mp3 و… نیستند.
کاری که برد فلش خور ۱۲ ولت انجام می‌ده این هست که می‌تونه این ضبط های قدیمی رو USB فلش‌خور کنه و در نتیجه شما به سادگی آمپلی‌فایر ضبط و باند و سیستم‌صوتی خودتون رو با یک هزینه اندک USB خور کردین.

فلش‌خور کردن ضبط معمولی با کیت USB

در آغاز می‌پردازیم به موضوع فلش خور کردن ضبط ماشین و ضبط خانگی قدیمی. برای فلش خور کردن پخش ماشین ( فرقی نمی‌کنه چه ماشینی باشه! ) یا ضبط خانگی شما نیاز دارید در آغاز یکی از انواع برد فلش‌خور رو خریداری کنید. این کیت‌های الکترونیکی انواع‌ گوناگونی دارند که شما باتوجه به نیاز خود باید یکی از اون‌ها رو بخرید.
همگی این بردها به شما یک خروجی سه سیم استریو aux می‌دهند. این خروجی صدا از پخش‌کننده یا Player شما است که باید به ورودی ضبط شما متصل شود. همچنین همگی این بردها دارای برق ورودی ۵ ولت تا ۱۲ ولت هستند. یعنی شما می‌تونید برق ۵ تا ۱۲ ولت رو بهشون بدین.

آموزش تصویری فلش‌خور کردن پخش ماشین

دوگونه ضبط ماشین قدیمی بدون ورودی USB موجود است که ما به آموزش نصب برد فلش خور برای هردو حالت می‌پردازیم. همچنین توجه داشته باشید که برای ضبط و اسپیکر و سینمای خانگی بهتر هست که از پلیرهای ۲۲۰ ولت آماده استفاده کنید. اگر ضبط شما خانگی هست این پست رو مطالعه کنید: آموزش فلش خور و بلوتوثی کردن ضبط خانگی

نصب روی پخش ماشین با ورودی AUX

اگر ضبط شما دارای ورودی aux یا همان جک نری ۳٫۵mm است کار ساده است. ( ۱ برد فلش‌خور + فیش نری AUX از لینک‌های درج شده در این پست خریداری کنید. مراحل زیر را گام به گام پیش بروید:

۱- سوکت خروجی صدا ( ۳ سیم + ۱ سیم قرمز آنتن رادیو fm ) را به ورودی سوکت روی برد متصل کنید.

نصب خروجی AUX برد فلش خور
نصب خروجی AUX برد فلش خور

۲- پایه‌های فیش نری AUX سرسیم را به سه سیم خروجی صدا لحیم کنید. ( اگر فیش نری AUX سیم‌دار خریداری کرده‌اید سیم‌ها را به یکدیگر لحیم کنید یا دور هم بپیچید و چسب برق بزنید.)

اتصال فیش نری AUX به سیم خروجی صدا برد فلش خور
اتصال فیش نری AUX به سیم خروجی صدا برد فلش خور

۳- پایه‌های سوکت برق را به جایگاه ورودی روی کیت متصل کنید و با دقت فراوان سیم برق ۱۲ ولت ماشین یا ( آداپتور ۱۲ ولت ۱ آمپر ) را به قطب مثبت ( سیم قرمز ) و قطب منفی ( سیم سفید ) متصل کنید.( پشت کیت رو نگاه کنید اون‌جا که نوشته شده GND یه معنی قطب منفی برق ماشین و اون‌جا که نوشته شده ۵V یا ۱۲V یعنی قطب مثبت برق خودرو )

اتصال کانکتور ورودی برق به پنل 12 ولت فلش خور
اتصال کانکتور ورودی برق به پنل ۱۲ ولت فلش خور
قطب مثبت برق کیت USB فلش خور
قطب مثبت برق کیت USB فلش خور

۴- پنل را به وسیله‌ی جای پیچ در دو طرف، در هرجایی از داشبورد یا درون ضبط یا… خودرو که دوست دارید نصب کنید. از این پس به سادگی با وارد کردن USB فلش مموری یا کارت حافظه TF یا حتی اتصال گوشی موبایل و تبلت با کابل صدای ۲ سر نری AUX می‌توانید موسیقی را از طریق برد فلش‌خور پخش کنید.

برد فلش خور برای ضبط پراید- از نوع بلوتوث دار
برد فلش خور برای ضبط پراید- از نوع بلوتوث دار

نصب روی پخش ماشین بدون ورودی AUX

اگر ضبط ماشین شما علاوه بر نداشتن ورودی یو اس بی، ورودی AUX هم ندارد در نتیجه کمی کار سخت‌تر می‌شود هرچند باز هم اهمیتی ندارد و می‌توان این ضبط را نیز USB خور کرد. برای این کار گام‌های زیر را به ترتیب پیش بروید:

کانکتور ۴ سیم ( ۳ سیم صدا استریو + آنتن رادیو اف ام ) را به سوکت ورودی روی کیت وارد کنید. سپس سه سیم خروجی صدا را توسط متخصص و تعمیرکار صوتی تصویری به پایه‌های IN آی‌سی آمپلی‌فایر درون ضبط لحیم کنید. ( خود شما هم اگر با دقت کار کنید می‌توانید ضبط را باز کنید شماره IC آمپلی یعنی بزرگ‌ترین IC را پیدا کنید و از اینترنتی دیتاشیت آن را بیابید و… ولی اگر آشنایی ندارید با یک هزینه کم کار را به متخصص بسپارید.

سیم دوتایی کانکتور برق را به سوکت روی کیت پنل وارد کنید. مراحل مربوط به اتصال سیم برق که در بالا ذکر شد را انجام دهید. پنل را در جای مناسب و دل‌خواه نصب کنید و از موسیقی با کیفیت عالی لذت ببرید.

آموزش نصب برد فلش‌خور روی ضبط خانگی

فلش‌خور کردن ضبط معمولی خانگی نیز درست همانند ضبط ماشین است. ضبط های خانگی قدیمی باندها و بلندگوها و آمپلی‌فایرهای قدرتمندی دارند و تبدیل ضبط معمولی به فلش خور یک کار خردمندانه به‌نظر می‌رسد. تنها تفاوت در این است که در خانه برق ۱۲ ولت در دسترس نیست و باید برای تامین برق برد فلش خور از آداپتور استفاده کرد.
همچنین اگر قرار است از این دستگاه برای مصارف خانگی بهره برد بهتر است از نوع جعبه دار که بسیار شکیل‌تر و کاراتر و قابل جابه جایی و پرتابل است بهره ببرید. ( توجه کنید که به تازگی مدلی از پلیر ۲۲۰ ولت فلش خور نیز به بازار اومده که مستقیم به برق ۲۲۰ وصل می شه و گزینه بهتری هست برای کسانی که مصارف خانگی دارند. )
برای نصب برد فلش‌خور روی ضبط خانگی معمولی کاست خور و cd خور تنها کافی است یک آداپتور ۱۲ ولت ۲ آمپر نیز همراه با برد فلش خور ( از هر نوع ) تهیه کنید و همگی مراحل نصب را همانند بالا و مانند ضبط ماشین پیش بروید. فقط به جای برق ماشین برق آداپتور را به سیم ورودی برق کیت پنل فلش خور وصل کنید.

آموزش نصب برد فلش خور ضبط
آموزش نصب برد فلش خور ضبط

انواع ماژول MP3 پنل USB ضبط

برد فلش‌خور انواع گوناگونی دارد. حتی نوع برد فلش خور بلوتوث دار و تصویری و… نیز موجود است که شما باید بسته به نیاز خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. در زیر همگی انواع این دستگاه‌ها همراه با لینک خرید و یک توضیح کوتاه برای شما ارائه شده است که از طریق لینک‌های درج شده می‌توانید به تصاویر و اطلاعات فنی آن‌ها دسترسی پیدا کنید و حتی به صورت آنلاین خرید انجام دهید و با پست درب منزل تحویل بگیرید:

برد فلش خور USB به AUX معمولی ۱۲V

دارای ریموت کنترل – رادیو FM – ورودی درگاه یو اس بی – ورودی کارت حافظه TF – ورودی aux

خرید: پنل برد فلش خور USB به AUX 12V

پنل برد فلش خور USB به AUX
پنل برد فلش خور USB به AUX
برد فلش خور USB رکورد و میکروفن‌دار

دارای میکروفن جهت ضبط صدی اطراف روی فلش – ریموت کنترل – رادیو FM – ورودی درگاه یو اس بی – ورودی کارت حافظه TF – ورودی aux

خرید: برد فلش خور USB رکورد و میکروفن‌دار

برد فلش خور 12 ولت رکورد دار
برد فلش خور ۱۲ ولت رکورد دار
پنل فلش خور بلوتوث دار

دارای گیرنده بلوتوث برای پخش موسیقی بیسیم بلوتوس از روی گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و… – ریموت کنترل – رادیو FM – ورودی درگاه یو اس بی – ورودی کارت حافظه TF – ورودی aux

خرید: پنل فلش خور بلوتوث دار

پنل فلش خور بلوتوث دار
پنل فلش خور بلوتوث دار
پنل فلش خور ۵ ولت تصویری

دارای توانایی پخش فایل‌های ویدیویی و تصویری – خروجی تصویر AV برای ال سی دی ماشین یا تلویزیون و … – ورودی برق ۵ ولت ( قابل تبدیل به ۱۲ ولت با رگولاتور )- ریموت کنترل – رادیو FM – ورودی درگاه یو اس بی – ورودی کارت حافظه TF – ورودی aux

خرید: پنل برد فلش خور تصویری ۵ ولت

پنل برد فلش خور تصویری 5 ولت
پنل برد فلش خور تصویری ۵ ولت
برد فلش خور جعبه دار کوچک

دارای جعبه چوبی شکیل – سیم خروجی متصل به فیش AUX آماده – سیم ورودی برق لحیم‌شده – ریموت کنترل – رادیو FM – ورودی درگاه یو اس بی – ورودی کارت حافظه TF – ورودی aux

خرید: برد فلش خور جعبه دار کوچک

برد فلش خور جعبه دار کوچک
برد فلش خور جعبه دار کوچک
برد فلش خور جعبه دار بزرگ معمولی

دارای جعبه فلزی محکم و شکیل – رقص نور – ورودی برق با فیش آداپتوری – آنتن ویژه رادیو – خروجی صدا با فیش AUX – ریموت کنترل – رادیو FM – ورودی درگاه یو اس بی – ورودی کارت حافظه TF – ورودی aux

خرید: برد فلش خور جعبه دار بزرگ معمولی

برد فلش خور جعبه دار بزرگ معمولی
برد فلش خور جعبه دار بزرگ معمولی
پنل فلش خور جبعه دار بزرگ بلوتوث دار

دارای گیرنده بلوتوث جهت پخش موسیقی بیسیم از موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و… – جعبه فلزی محکم و شکیل – رقص نور – ورودی برق با فیش آداپتوری – آنتن ویژه رادیو – خروجی صدا با فیش AUX – ریموت کنترل – رادیو FM – ورودی درگاه یو اس بی – ورودی کارت حافظه TF – ورودی aux

خرید: پنل فلش خور جبعه دار بزرگ بلوتوث دار

پنل فلش خور جبعه دار بزرگ بلوتوث دار
پنل فلش خور جبعه دار بزرگ بلوتوث دار

بهترین برد فلش خور برای من کدام نوع است ؟

این انتخاب کمی سخت است ولی باتوجه به شرایط ما پیشنهادهایی برای شما داریم که می‌توانید بررسی کنید و گزینه‌ای که مورد تایید شما است را خریداری کنید.باید تمامی امکانات را در نظر بگیرید. اگر ضبط خانگی دارید بهتر است از پلیر ۲۲۰ ولت فلش خور و بلوتوثی چیستا استفاده کنید.

برد فلش خور برای ضبط ماشین: به صورت کلی بردهای فلش خور بدون جعبه، به دلیل اندازه کوچکتر و قیمت ارزان‌تر برای استفاده ضبط ماشین مناسب‌تر هستند و می‌توان آن‌‎ها را مستقیم به برق ماشین متصل کرد و در هرجایی از داشبورد ماشین جا داد.

برد فلش خور برای ضبط و سیستم خانگی: برای استفاده از پنل فلش خور در خانه بهتر است از نوع جعبه دار استفاده شود. ممکن است شما بخواهید با برد فلش خور بلوتوث دار سینمای خانگی خود را بلوتوث دار کنید یا ضبط قدیمی خود را فلش خور کنید. برای این کار استفاده از بردهای فلش خور جعبه دار بسیار بهتر و شکیل تر و کم دردسرتر است.

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫110 نظرها

  1. عالی. بهترین و کامل ترین مطلب آموزشی. لینک های خرید هم معتبر و با بهترین قیمت بود

      1. ورودی سیگنال صدای آمپلی فایر. در ماژول های آمپلی فایر یک ورودی صدا وجود دارد INPUT که سه تایی برای استریو و دوتایی برای مونون است. البته توچه کنید که ورودی را با ورودی منبع تغذیه اشتباه نگیرید

        1. سلام. متشکر از مطالب بسیار ارزشمند شما یه سئوال دارم. این بلوتوث های فلشخور که قبلا زیاد استفاده می‌شد یا فندکی بود یا دور فرمانی رو میشه ماژول اون رو نصب کنیم داخل پخش و هزینه اضافی نکنیم اگه میشه راهنمایی کنید بسیار متشکر

          1. درود بر شما. در صورتی که بتونید خروجی صدا را به صورت ۳ سیم خروجی صدای استریو پیدا کنید بله. به سادگی این خروجی را به ورودی صدای ضبط متصل می کنید و از ان استفاده می کنید

  2. سلام خسته نباشید اسپیکر من یه ترانز داره که سه سیم،خروجی داره احتمالا ۲۴ ولته و اینکه برد فلشخور منو سوزوند چکار باید بکنم مرسی

    1. اگر برق ۲۴ ولت متصل کردین دیگه کار نمی کنه و سوخته. باید برد فلش خور USB رو دوباره خریداری کنید

    1. دوست گرامی لینک ها را بررسی کردیم مشکلی نداشتند. شما کدام گزینه رو می خواستید؟ اعلام کنید تا لینک درج بشه براتون

  3. سلام من این بردرو به آمپلی هفت وات وصل کردم و آداپتور ولی یه ویز ویز تو بلندگو همش شنیده میشه دلیلش چی میتونه باشه؟

    1. می تونه از منبع تغذیه باشه. یک خازن ۴۷۰ میکروفاراد ۱۶ ولت بزارید سر راه ورودی برق برد یو اس بی پلیر

    2. سلام من این ماژول رو از دیجی کالا خریداری کردم وسالم هست ولی نمیدونم چرا وسط راه خاموش میشود
      اگر میشود راهنمایم کنید

  4. سلام چطور میتونم با شما تماس برقرار کنم
    توی تلگرام یا شماره تماس اگه میشه به ایمیل من بزنید ممنون
    Azizi.mh.27@gemil

    1. درود بر شما

      با شماره های پشتیبانی درج شده در پست تماس بگیرید اگر درباره ی برد USB پرسشی و … دارید یا اینکه می تونید همین جا مطرح کنید

  5. ممنون از پاسخ سریع و سایت خوبتون
    یک ظبط ۲۴ولت به اسم اویکو مال کامیون با icبه شمارهSTA120D میخاستم بببنم سه سیم auxرو به کدام پایه پایه ها نصب کنم و از نظر تامین تغذیه برد که ۱۲هست مشکلی ندارم ولی میخاستم ببینم ظبط ۲۴ولت هست مشکلی نیست. در ضمن شماره های پشتیبانی رو پیدا نکردم

  6. سلام :سال نو مبارک،با تشکر از زحمات و راهنمایی های ارائه شده. ۲ سوال دارم.که در صورت پاسخ سپاسگزارم.
    ۱- آیا شما دستگاه هی مشابه UB100 موجود دارید، چون ub100 در بسیاری از پخش های خودرو دارای شوکت مخصوص هست. که شخص با خرید این دستگاه و براحتی (جا زدن فیش مربوطه) صاحب پخش فاش خور میشود. که در حال حاضر زمینه این دستگاه بسیار کم شده.
    ۲- مدت زمانی که کالای خریداری شده بدستم میرسد چند روز است؟
    با سپاس فراوان

    1. با درود
      ۱- خیر موجود نیست
      ۲- به نظر فروشگاه هایی که معرفی شده اند با پست پیشتاز ۲ روز کاری و با پست عادی ۴ روز کاری کالا را تحویل می دهند

  7. سلام اگه سیم aux سیستم رو مستقیم به پنل وصل کنم و با موبایلم از طریق بلوتوث به پنل وصل شم و آهنگ رو پخش کنم صدا از اسپیکر در میاد؟
    خیلی ممنون میشم اگه جوابم رو ایمیل کنید
    radiojavan706@gmail.com

    1. اگر از برد فلش خور USB پلیر بلوتوث دار استفاده کنید می تونید با بلوتوث به پلیر متصل بشین و صدا رو دریافت کنید

  8. سلام دوست عزیز ممنون از کانال خوب و مفیدتون
    من یه امپ ۲۰۰ دارم که یه icTda7388 که پایه های این ای سیin1 ,in2,in3,in4 داره اما Usb که شما بالا توضیح دادین ۳تا سیم داره اما این ای سی چهار تاinداره الان چکار باید بکنیم؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. لطفا دیتاشیت آی رو در اینترنتی پیدا کنید. همگی کیت های USB پلیر سه تا سیم خروجی صدای استریو دارند که باید لحیم بشن به آی سی ضبط یا پایه های ولوم صدا ( در صورت امکان البته )

      1. سلام مجدد من دیتاشیت رو پیدا کردم اما ۴تا inداره اما کیت usbسه تا سیم داره ؟؟
        ممکن هست سیم انتن باید وصل بشه به in4 خیلی گیر هستم ممنون میشم کمکم کنید؟؟ باتشکر

  9. سلام مهدی جان هر سیم را باید از طریق دو تا خازن ۲٫۲ میکروفاراد ۱۶ ولت به دو ورودی وصل کنی یعنی اولی رو به ورودی یک و دو ای سی و دومی رو به زمین و سومی رو به ورودی سه و چهار ایسی

  10. سلام من میخام پلیر رو به سینما خانگی متصل کنم و از برق سینما استفاده کنم ولی متاسفانه اهم متر یا مولتی متر ندارم
    ۱ : آیا راهی هست که متوجه بشم کدوم خروجی ترانسم به پلیر میخوره ؟ترانس سینما از نوع متغیره که ۸تا ورودی و ۸تا خروجی داره
    ۲ :اگه جواب منفیه یه ترانس ۶ ولت هم دارم چطور اونو وصل کنم خازن یا مقاومتی باید بزارم بین ترانس و پلیر ؟

    1. منبع تغذیه برد فلش خور DC هست و با ترانس AC نمی شه بهش برق داد. برای ورودی برق برد USB پلیر از برق ۵ تا ۱۲ ولت مستقیم DC باید استفاده کنید. مگر اینکه برق AC ترانس رو به برق DC بتونید تبدیل کنید

    2. با عرض سلام خسته نباشید.اقا من یک مانیتور ماشین دارم USB.sD دارد.پخش ویدیو از طریق اتصال فلش ب مانیتور درست هست
      اما مشکل من این هست روی ماشین سیستم سنگین دارم
      با fm وصل پخش پایونر میشم کیفت صدا افتضاح
      ایا روشی هست تصویر در مانیتور پخش شود صدا رو ب یو اس پی ماشین ببرم کیفیت صدای فلش بگیرم

  11. باسلام و تشکر از مطالب مفید سایت

    لطفا اگر ممکنه توضیح مختصری راجع به فلش خور کردن اسپیکر هم توی سایت قرار بدین
    ممنون

  12. میخواستم بدونم میشه من بدون داشتن ضبط اصلی بتونم صدارو فقط با پنل ۵ ولت دریافت کنم برای نسب روی موتور سیکلت ؟؟؟؟

    1. خیر از همان فروشگاه چیستا یا فروهر یک عدد ماژول آماده آمپلی فایر ۱۵ وات خریداری کنید همراه با بلندگو تا بتونید سیستم رو بسازید. برد USB پلیر ۱۲ ولت حتما نیاز به تقویت صدا داره

    1. اگر به برق خودرو متصل کردید احتمالا نویز صدا از برق ماشین هست. باید یا نویز برق خودرو رو پیدا کنید و بگیرید یا یک خازن ۴۷۰ میکروفاراد ۱۶ ولت سر راه برق برد USB پلیر موازی کنید

  13. من از فروشگاه فروهر خریدم. برای من که بدون نویز و بدون هیچ مشکلی با بهترین کیفیت داره کار می کنه. من با ساب هکتور بستم این سیستم رو همراه با میدرنج های مختلف. عالی جاتون سبز

  14. سلام خدا قوت آیا این برد فلش خور روی آمپلی فایرهای صوتی مدارس نصب میشه یا نه. اگر می شود لطفا آموزش آن را بگذارید. با تشکّر،علیرضا

  15. سلام خواهش می کنم جوابم را بدهید این که من یک اسپیکر فلش خور دارم و برد آن را جدا کردم و به ظبط کاست ماشین وصل کردم و آهنگ هم پخش شد ولی نویز زیادی داشت ولی من برق آن را از آداپتور گرفتم که نوسان نداشته باشه علت چیست راستی سیم انتقال صدای من دو سر هست و گراند نداره می تونه مشکل از همین باشه؟

    1. اگر صدای استریو می خواید بگیرید باید سیم استریو باشه. یعنی دو سیم و یک گراند. از سیم های شیلد دار باید استفاده کنید که نویز به حداقل برسه

  16. سلام ممنون از سایت تتون
    من کیت پلیر رو نصب کردم، ولیصدای ضبط رو که بیشتر ۲۵رمیکنی صدای نویرز دار، صدای کیت پلیر هم کم میکنم باز هم این صدای ویزه هستش.
    ممنون میشم راهنمای کنید… .

    1. نویز می تونه از منبع تغذیه باشه یا سیم های استفاده شده یا اتصالات نادرست. همگی این موارد را باید بررسی و تست کنید.

  17. با سلام خسته نباشید یه مشکل خیلی بزرگ دارم میخوام ضبط صوت قدیمی رو تبدیل کنم به گوشی وارد نیستم میشه کمکم کنید ؟؟؟خیلی واجبهواجبه ممنون میشم از همکاریتون

    1. درود بر شما منظورتون از تبدیل ضبط به گوشی چیه؟ یعنی می خواید صدای گوشی موبایل رو روی ضبط گوش بدین؟

  18. سلام ممنون از توضیحاتتون
    برق ماشین بین ۱۲ تا ۱۴ ولت هست ، یعنی تو حالت روشن ۱۳ تا ۱۴ هست و در حالت خاموش ۱۱ تا ۱۲ ولت ؛ این ۲ تا ۳ ولت اضافی در زمان روشن بودن ماشین باعث سوختن ، فشار آمدن و خرابی برد فرش خور نمیشه ؟

    1. بله اتفاقا به دلیل نوسان برق ماشین نیاز هست که از ماژول کاهنده ولتاژ بر سر راه ورودی برق ماژول MP3 USB پلیر استفاده کنید. این ماژول ولتاژ ورودی ماژول USB پلیر فلش خور را ثابت نگه می دارد. لینک این کالا رو می زارم این قسمت تا در صورت نیاز خریداری کنید:
      https://efarvahar.ir/%D9%85%D8%A7%DA%98%D9%88%D9%84-%D9%85%D8%A8%D8%AF%D9%84-%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%A7%DA%98/282-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-lm2596.html

    1. درود بر شما. ما که فروشنده این کالانیستیم اما فروشگاه چیستا و فروشگاه فروهر به نظر قیمت ها رو کاهش دادن حدود ۵۰ هزار تومان یا کمی بیشتر عرضه می کنند. از طریق دو سایت فروشگاه چیستا یا فروشگاه فروهر اقدام به خرید کنید

      1. سلام خسته نباشید.
        من روی اسپیکر نصب کردم نویز وحشتناکی داره برق رو از برد خود اسپیکر گرفتم از خازن بزرگا چطوری میشه نویز رو برطرف کرد تا صدا صاف بشه؟
        ممنون میشم راهنمایی کنید.

  19. لطفا در مورد ضبط پراید که در تصویر بالا گذاشتین پایه های in آمپلی فایر ا هم متوانید بگذارید ممنون

    1. ببنید IC ضبط های ماشین مختلف ممکن هست با هم تفاوت بکنه. در نتیجه باید اولی آی سی درون ضبط مشخص بشه سپس پایه های ورودی صدا مشخص بشه و نصب و راه اندازی انجام شود. به این صورت نمی شه تصویر IC یک پخش ماشین پراید یا پیکان یا پژو رو گذاشت و حکم کلی داد

      1. سلام روزتون بخیر لطفا راهنمایی کنید که جهت ساخت بلندگوی قوی شارژی فلش خور بلوتوث دار. یک ضبط خونگی گرفتم میخوام دوتا باندهارو بچسبوم بهم داخل ضبط رو کدوم قسمتش آمپلی است که در باند جاسازکنم واین برد رو روش بزارم ویک بلوتوث جهت ساختش کمکم کنید باطریشم میخوام باطری لیتیومی ۴۰۰۰بندازم

  20. با سلام همه کارای تکمیلی بردو انجام دادم ولی چرا رم میخونه ایوایکسم میخونه ولی فلش نمیخونه

        1. برق خانگی ۲۲۰ ولت AC است در صورتی که شما به برق ۵ ولت تا ۱۲ ولت DC برای راه اندازی ماژول MP3 پلیر USB نیاز دارید. می تونید از آداپتور ۵ ولت یا ۷ ولت یا ۱۲ ولت استفاده کنید

  21. سلام روزتون بخیر لطفا راهنمایی کنید که جهت ساخت بلندگوی قوی شارژی فلش خور بلوتوث دار. یک ضبط خونگی گرفتم میخوام دوتا باندهارو بچسبوم بهم داخل ضبط رو کدوم قسمتش آمپلی است که در باند جاسازکنم واین برد رو روش بزارم ویک بلوتوث جهت ساختش کمکم کنید باطریشم میخوام باطری لیتیومی ۴۰۰۰بندازم

    1. سیم آنتن روی ماژول MP3 نصب می شود. یا دارای پین هدر است و یا اینکه جایگاه آن مشخص است و باید روی برد لحیم شود

  22. سلام و خسته نباشید
    ممنون میشم بنده رو راهنمایی بفرمائید
    بندهدمتوجه نشدم اگر این ماژول رو بخوام روی ضبط ماشین نصب کنم‌ ایا صدای Mp3 رو باید از یکی از کانالهای رادیو بشنوم یا مستقیم میتونم صدا رو از AUX بگیرم‌
    با تشکر

    1. این ماژول USB پلیر یک خروجی استریو دو کانال به شما می ده. شما این خروجی صدا رو به هر ورودی صدایی استریو ضبط یا آمپلی فایر یا پایه های آی سی ضبط یا پایه های ولوم ( در صورت امکان ) می تونید بدین

  23. سلام
    من یک دستگاه پلیر خانگی تک باند ایرانی دارم البته فلش خور میباشد و فاقد بلوتوث میباشد و روی دستگاه از نظر ظاهر دقیقا شبیه به ماژول شما میباشد فکر کنم مارک من به چنگ باشد یعنی من فقط کافیه ماژول شمارو جایگزین کنم خواستم ببینم از نظر سوکت ها مشکلی ندارم؟

    1. طبیعتا نباید مشکلی باشد چون پلیرها و باندها را نیز معمولا با همین ماژول های MP3 می سازند. برای اطمینان بیشتر به سوکت های ماژول USB پلیر روی اسپیکر خود نگاه کنید و با سوکت های برد فلش خور بلوتوثی بسنجید. برای نصب هم با یک تعمیرکار مشورت کنید

  24. سلام خوبین🌹
    (لطفا جواب بدین🙏)
    ببخشید من ام پی تری پلیرBT04D خریدم میخواستم بغیر از این وسایل مورد نیاز برای سرهم بندی و استفاده چیزی دیگه نیاز که بخرم
    ۱:خود ام پی تری
    ۲:بلندگو
    ۳:منبع تغذیه
    آیا واقع (تقویت کننده) نیاز؟؟؟

    1. درود بر شما. بله برای ساخت سیستم صوتی نیاز به تقویت کننده یا آمپلی فایر هست. خروجی صدای ماژول ام پی تری پلیر رو باید به ورودی صدای ماژول آمپلی فایر بدین و سپس خروجی ماژول آمپلی رو بدین به بلندگوها. بسته به اینکه اسپیکر و باندهای شما چند وات هست یکی از این ماژول ها رو خریداری کنید: مازول آمپلی فایر

  25. سلام به اسپیکر خونگی دارم که یه شیم ای او ایکس فقط داره
    و ۳ تا سیم هست مشکی (نسبت به بقیه قطور تر هست )
    یکی سفید و یکی قرمز

    وقتی سیم gnd رو به مشکی و چپ و راست رو یکی به سفید و یکی قرمز میزنم خیلی ضعیف صدا میده

    وقتی بصورت تکی فقط چپ یا راست رو به بکی از سیم های قرمز یا سفید وصل میکنم صدا میاد
    و سفید و قرمز رو با هم وصل میکنم به چپ و راست اوکیه ولی کیفیت نداره و ساب اسپیکر وقتی کمی زیاد میکنم پر پر میکنه
    الان چیزی که هست چرا gnd رو به مشکی وصل میکنم کار نمیکنه ! ولی با ای او ایکس مستقیم از گوشی میگیرم مشکلی نداره .. ترتیب بیتن سیم ها چطوریه

  26. سلام من یه ماژول روی ضبط ماشینم دارم مشکلم اینه که نمیتونم هرپوشه ای که میخام را از فلش پخش کنم یعنی پشه بندی براش معنی نداره وهمه آهنگها را پشت سرهم پخش میکنه سوالم اینه که محصول شما هم همینه یا امکان پخش از پوشه دلهواه را داره یانه .ممنون از سایت خوبتون

    1. خیر این امکان وجود ندارد. نهایتا می توانید خروجی صدا را مستقیم به یک هدفون متصل کنید. اما برای اتصال به بلندگو طبیعتا باید یک آمپلی فایر یا ضبط یا .. تقویت صدا استفاده شود

    1. تمامی ضبط ها و پخش ها رو می شه فلش خور کرد. هر ضبط یا پخشی دارای IC آمپلی فایر و ورودی صدا است پس حتما فلش خور می شه

  27. سلام وقت بخیر
    من این برد روی اسپیکر نصب کردم صدا نویز بدی داره برق رو از برد خود اسپیکر خازن بزرگ گرفتم
    چ راه حلی داره برای برطرف شدن مشکل چ کار باید کرد
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. منبع تغذیه رو جدا کنید. یک آداپتور ۱۲ ولت ۱ آمپر را به عنوان تغذیه ماژول MP3 پلیر به کار ببرید

  28. سلام موقع نصب سیم منفی مثبت اتصال کرد و دیگه روشن نمیشه برد کدوم آی سی باید تعویض بشه برای درست شدنش؟

    1. در این صورت تقریبا ارزش تعمیر وجود نداره. اگر آی سی سوخته باشه ارزش تعمیر نداره مگر اینکه رگولاتور سوخته باشه که باید بررسی کنید

  29. سلام ببخشید من یه ضبط سونی دارم فلش خور کردن صدا عالی هست اما میخوام وصل کنم ریسیور صدا کمتر میشع یکی یکی گفت فلش خور کردی دیگه ایوایکس نمیشه زد میسوزه درسته؟

  30. سلام برای نصب ماژول mp3 ب اسپیکر میکرولب۵۶۰ ، آیا ولوم های اسپیکر لازم هست یا با همین ماژول صداش درست میشه چون ولم هاش خرابه ممنونم

  31. سلام ببخشید من این ماژول رو با ترانس شارژر روشن کردیم اما صداش خیلی ضعیفه ریگلاتور هم وصل کردم میشه راهنمایی کنید.ممنون

    1. این ماژول خروجی صدا جهت اتصال به بلندگو ندارد و نباید به صورت مستقیم به اسپیکر و بلندگو متصل شود. شما باید خروجی صدای این ماژول ام پی تری پلیر را به ورودی صدای یک آمپلی فایر تقویت صدا متصل کنید

  32. درود بی کران من یه لوستر دارم که فقط فلش میخوره الان رفتم یه بلوتوث پلیر برا گرفتم نصب کردم ولی صداش ضعیفه بنظر شما دلیلش چیه عزیز
    ممنونم از جواب های زیباتون

    1. خروجی صدای پلیر فلش خور بلوتوثی باید به یک تقویت کننده صدا مانند ضبط یا آمپلی فایر متصل شود. اگر خروجی صدای ماژول MP3 پلیر را به بلندگو متصل کنید صدایی نخواهید شنید.

  33. سلام ظبطاشیگ من فلش خور هست اما ورودیAuxندارد وگوشی بهش وصل نمیشه پمور بردی روش وصل کنم که گوش بهش وصل بشه

    1. اگر ورودی AUX ندارد باید خروجی صدای ماژول MP3 پلیر را به پایه های ورودی صدای IC اصلی ضبط لحیم کنید

    1. مستقیم به بلندگو متصل نمی شود. باید آمپلی فایر متناسب با باند را تهیه کنید و سپس خروجی صدای مازول MP3 پلیر را به ورودی آمپلی فایر متصل کرده و سپس از خروجی آمپلی به باند صدا را بدهید

  34. سلام و درود
    من برد رو برای اسپیکر کامپیوتر تهیه و نصب کردم ولی فقط از یک لاین خروجی صدا دارم و لاین (R) صدا نداره،مسیر از ورودی aux اسپیکر تا سوکت روی برد رو هم چک کردم قطعی نداشت
    بنظرتون مشکل از کجاست

    1. به صورت کلی خروجی ماژول MP3 پلیر استریو است. شما بهتر است خروجی صدا را روی ضبط یا آمپلی فایر دیگری نیز تست کنید تا مطمئن شوید خروجی دو کانال است و سپس به عیب یابی بپردازید

  35. بلوتوث حاکم بر دستگاه های الکترونیکی امروزی است. برای نصب ماژول بلوتوث روی ضبط ماشینتان، به منوی تنظیمات بروید و بخش بلوتوث را پیدا کنید. سپس بر روی گزینه “نصب ماژول بلوتوث” کلیک کنید و دستورالعمل های مربوطه را دنبال کنید. به یاد داشته باشید کابل بلوتوث را به درستی به ضبط ماشین وصل کنید. حالا امکان ارتباط بی سیم را بین موبایل و ضبط ماشین لذت ببرید.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن