آموزشگاهآموزش‌هادانگل بلوتوثصوتی تصویری

فرستنده صدا بلوتوثی تلویزیون به ۲ هدفون، هدست و اسپیکر

چطور صدای تلویزیون را به هدفون و هدست بلوتوثی بفرستیم؟

در این ویدیو به معرفی یک محصول جالب می‌پردازیم یعنی فرستنده صدا بلوتوثی تلویزیون به ۲ هدفون، هدست و اسپیکر مدل TX10 که همان‌طور که از نام آن پیداست می‌تواند صدای تلویزیون، لپ‌تاپ، MP3 و موزیک پلیرها را همزمان به ۲ دستگاه به صورت بی‌سیم و وایرلیس به انواع هدفون، هدست و اسپیکر و دانگل گیرنده صدای بلوتوثی ارسال کند. پیش از دیدن ویدیو موارد مورد نیاز را توضیح خواهیم داد . در پایان مطلب ویدیو آموزشی را قرار می‌دهیم، پس با ما همراه باشید.

فرستنده بلوتوثی صدا چه کاربردی دارد؟

با بهره‌گیری از فرستنده صدا تلویزیون به هدفون می‌توان صدای خروجی تلویزیون، MP3 پلیر، DVD، کنسول بازی، کارت صدای کامپیوتر و… را به صورت بیسیم انواع هدفون، هدست، اسپیکر و ضبط و آمپلی‌فایر بلوتوثی ارسال کرد. مثلا در هنگام شب و وقتی همه اعضا خانواده در حال استراحت هستند و شخص دیگری در همان مکان در حال انجام بازی، دیدن فیلم یا فوتبال است می‌تواند صدا را تنها با هدفون بشنود و مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکند. یا در نمونه دیگر با استفاده از دانگل فرستنده صدای بلوتوثی TX10 به ۲ هدفون، دو نفر می‌توانند همزمان با ۲ هدفون به صدای تلویزیون یا منبع پخش کننده صدا گوش دهند.

فرستنده صدا بلوتوثی و دانگل بلوتوث
فرستنده صدا بلوتوثی و دانگل بلوتوث

خرید بهترین مدل ها در سال ۲۰۲۳

این کالا انواع گوناگونی دارد و فروشگاه‌های تخصصی و معتبری مانند فروشگاه فروهر یا فروشگاه چیستا جدیدترین این محصولات را عرضه می‌کنند. مثلا شما می‌توانید مدل‌های زیر را تهیه کنید که مشخصات آن ها را روبروی آن‌ها درج کرده‌ایم:

  1. لینک خرید: فرستنده صدا تلویزیون بلوتوثی مدل BT : ارسال صدا به ۱ دستگاه / تامین برق از طریق پورت USB
  2. لینک خرید: فرستنده صدا تلویزیون بلوتوثی مدل TX10: ارسال صدا همزمان به ۲ دستگاه / قابل شارژ و کار برای ۸ ساعت
  3. لینک خرید: گیرنده و فرستنده صدا بلوتوثی با نمایشگر دیجیتال: ارسال صدا به ۱ دستگاه / دستگاه ۲ کاره امکان دریافت صدا و ارسال صدای بیسیم
  4. لینک خرید: گیرنده و فرستنده صدا بلوتوثیKN320: ارسال صدا به ۱ دستگاه / دستگاه ۲ کاره امکان دریافت صدا و ارسال صدای بیسیم

ویدیو معرفی و آموزش فرستنده صدا تلویزیون به هدفون و اسپیکر بیسیم

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن