فست فودمعرفی مشاغل

فست‌فود و پیتزافروشی در شیراز نقد و بررسی

در این جستار ( مطلب ) به موضع فست‌فود و پیتزافروشی در شیراز می‌پردازیم. به این موضوع که آیا اصلا می‌توان گفت کدام فست‌فود یا پیتزافروشی بهترین به‌حساب می‌آید؟! در کل با این همه فست فود و پیتزافروشی در شیراز پیدا کردن بهترین ها کمی سخت است!

همچنین به معرفی یک پیتزا ایتالیایی در یک فضای خاص در شهر شیراز خواهیم پرداخت تا کسانی که اهل فست‌فود با طعم و مزه‌ی خاص و تازه هستند یا به شیراز مسافرت کرده‌اند و نیاز دارند نشانی و آدرس و تلفن یک پیتزافروشی خوب را داشته باشند، دست‌کم از طریق جستجوی اینترنتی به یک نمونه دسترسی داشته باشند.

معرفی بهترین فست‌فود و پیتزافروشی شیراز

در این بخش پیش از هر چیز با اولویت‌ها و معیارهای درنظر گرفته شده از طرف کارشناسان ما آشنا خواهید شد و سپس تلفن و آدرس فست‌فود و پیتزافروشی برگزیده‌ی تارنمای بهترین‌های شیراز معرفی خواهد شد.

پیتزا رامان شیراز
پیتزا رامان شیراز

معیارهای پیتزا فروشی خوب چیست؟!

از دید کارشناسان این وبسایت، یعنی وبسایت بهترین‌های شیراز ، یک فست فود خوب ، یک پیتزافروشی خوب دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های خاص در برابر دیگر فست‌فودها و پیتزافروشی‌ها است. شاید بتوان این عوامل را دسته‌بندی کرد. در دنباله به برخی از این موارد می‌پردازیم.

کیفیت خوراک و پیتزا

پیتزا در واقع یک خوراک برخاسته از کشور ایتالیا است که در بیش‌تر زمان‌ها روی یک نان گرد و صاف و درون فر گاز پخته می‌شود. روی آن می‌تواند با انواع خوراکی‌ها و سس گوجه و پنیر پیتزا پوشانده شود.

مهم‌ترین اولویت کیفیت خوراک است. در واقع کفیت بالای مواد خوراکی و تشکیل‌دهنده‌ی پیتزا بیش از هر چیز دیگر دارای اهمیت است. دریافتن این موضوع به جز تجربه‌ی شخصی امکان‌پذیر نیست. این درست است که همگی فروشگاه‌های مربوط به مواد خوراکی باید مجوز و پروانه‌ی وزرات بهداشت را داشته باشند ولی احتمالا همه موافق هستیم که کیفیت در جاهای گوناگون متفاوت است. در نتیجه ما به تجربه‌ی شخصی گروهی است منتقدان این وبسایت بسنده کرده‌ایم.

جدید و خاص بودن طعم و مزه پیتزا

همه‌ی ما از تکراری بودن بهترین خوراک‌ها متنفریم! حتی خوشمزه‌ترین و بهترین غذا نیز اگر بیش‌از اندازه تکرار شود لذت‌بخش بودن خود را از دست می‌دهد. پس اولویت دوم از دید ما تازه بودن و به‌روز بودن خوراک است. به‌ویژه در زمینه‌ی پیتزا ما به این نتیجه رسیدیم که متاسفانه پیتزاهای معمولی و پرتکرار برای مشتری ایرانی کسل‌کننده شده‌اند! پیتزاهایی با نان‌های ذخیم و ترکیب‌های تکراری و…

تنوع پیتزا و فست فودها

نکته دیگر و دارای اهمیت تنوع منوی غذایی یک رستوران یا فست فود است که بتواند همگی سلیقه‌ها را پوشش دهد. برای یک گیاه‌خوار پیتزای گیاهی و برای یک سالم‌خوار یک پیتزای سالم با مواد اولیه سالم و برای دیگران نیز بهترین طعم‌ها و ترکیب‌هایی وجود داشته باشد که در جاهای دیگر یافت نمی‌شود.

پیتزا فروشی فست فود رامان شیراز
پیتزا فروشی فست فود رامان شیراز

محیط آرام و دلنشین!

محیط آرامی که شلوغ نباشد! نورپردازی و دکوراسیون زیبایی داشته باشد حتما می‌تواند یک تجربه متفاوت را برای مشتری‌های فست‌فودباز! ایجاد کند. شاید میز و صندلی‌های کلاسیک چوبی مورد پسند برخی از مشتریان و برای برخی دیگر میزهای مدرن امروزی جالب باشد. شاید یک محیط آرام سربسته بتواند برای خوردن یک پیتزا یا در کل فست‌فود مناسب و شاید محیز باز در مجموعه‌ای از خوراکی‌فروشی‌ها بتواند خرسندکننده باشد.

اگر یک پیتزافروشی بتواند به صورت هم‌زمان هردوی این محیط ها را برای مشتری‌های خود فراهم کند بدون شک این یک برتری بزرگ برای آن‌جاست!
این بود چند نمونه از اولویت‌ها و برتری‌هایی که ما در نظر گرفته بودیم و در نهایت به یک پیتزافروشی در شیراز رسیدیم که در ادامه شماره تلفن تماس و نشانی پستی آن معرفی خواهد شد.

پیتزا ایتالیایی رامان شیراز

فست فود و پیتزافروشی رامان شیراز یکز از بهترین با کیفیت‌ترین انواع پیتزا ایتالیایی با شیوه‌ی پخت خاصی و نان‌های نازک را به مشتریان ارائه می‌دهد. تنوع بالای پیتزاها و تخصصی بودن کار نیز از مهم‌ترین موارد قابل ذکر هست.
این فست‌فود و پیتزافروشی در یکی از بهترین نقاط گردشگری شهر شیراز واقع شده است. در یک خیابان خاطره‌انگیز به نام خیابان حافظ ( قدیم قرآن ) – خیابانی که در آن باغ جهان نمای شیراز واقع شده است. خیابانی که انتهای آن به دروازه‌قرآن و ابتدای آن به آرامگاه حافظ می‌رسد.
از همه مهم‌تر محیط آرام و دلنشین آن است که فضای باز و آزاد و فضای سربسته را به صورت همزمان در اختیار مشتریان قرار داده است. در نتیجه امکان استفاده از هر دو فضا برای مشتریان وجود دارد.

شماره تلفن و آدرس پیتزا ایتالیایی رامان شیراز

شماره تلفن: شماره تماس جهت دریافت اشتراک و ارسال با پیک ۰۷۱۳۲۲۸۲۲۴۲
نشانی: شیراز – خیابان حافظ – نبش کوچه ۱۴ – جنب کافه تیاتر و بلک‌برگر – پیتزا رامان
اینستاگرام: Pizzarama

پیتزا ایتالیایی راما شیراز
پیتزا ایتالیایی راما شیراز
برچسب ها

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن