بنگاه مسکنمعرفی مشاغل

بهترین مشاور املاک در شیراز

لیست مشاورین املاک و بنگاه مسکن شیراز

در این پست از بخش معرفی برترین مشاغل به معرفی بهترین مشاور املاک در شیراز و بنگاه مسکن عضو VIP توسلی خواهیم پرداخت و به نکات مهم در هنگام معامله املاک و مستغلات که باید رعایت شود اشاره خواهیم کرد. هم‌چنین خواهیم گفت که مشاورین املاک Real estate agent به چند دسته تقسیم می‌شوند و هر دسته در چه زمینه‌ای دارای تخصص است.

لیست مشاورین املاک شیراز

در حال حاظر مجله‌ی ایبوم کارشناس رسمی و عوض VIP مشاورین املاک توسلی ۰۹۱۷۰۳۴۲۶۲۲ در شیراز املاک اقدسیه در زمینه مشاور مشارکت_فروش_پیش فروش_خرید_رهن_اجاره، پیمانکاری و مشارکت در پروژه‌های ساختمانی را پیشنهاد می‌کند. در صورت نیاز به خرید یا فروش ملک خود امکان هماهنگی اولیه در سریع‌ترین زمان ممکن از این طریق وجود دارد:

شماره تلفن دریافت مشاوره و هماهنگی توسلی: ۰۹۱۷۰۳۴۲۶۲۲
نشانی: شیراز خیابان آریا، املاک اقدسیه

مشاور و بنگاه مسکن در شیراز
مشاور و بنگاه مسکن در شیراز

تعریف مشاور املاک چیست؟

در تعریف بنگاه معاملات مسکن باشد گفت که یک کارگزار املاک و مستغلات در واقع کسی است که نماینده فروشنده یا فروشندگان ملک و ساختمان و زمین یا نماینده خریدار ملک و مستغلات یا هر دو طرف معامله است. پس به صورت کلی یک مشاور املاک در شیراز می توانید نماینده فروشنده یا خریدار ملک یا هر دو باشد.

کارگزاران ملکی دارای پروانه رسمی و مجوز هستند با بتوانند در زمینه‌ی قراردادهای فروش و خرید مذاکرده کرده و اسناد لازم برای عقد قرارداد را مدیریت کنند. در صورت نیاز به خرید یا فروش ملک نیاز است که با مشاور املاک حرفه ای و مجوزدار کار شود. همچنین بد نیست اشاره شود که یک مشاور املاک در شیراز نیاز است که در گروه تخصصی خود از مشاوره حقوقی وکیل در شیراز نیز بهره ببرد تا در عقد قرارداها مشکلی برای خریدار یا فروشنده ایجاد نشود.

شماره تلفن دریافت مشاوره و هماهنگی توسلی: ۰۹۱۷۰۳۴۲۶۲۲
نشانی: شیراز خیابان آریا، املاک اقدسیه

دسته‌بندی مشاورین ملکی خریدار فروشنده و دو طرفه

  • مشاور املاک فروشنده: این گروه از کارگزاران مشاوران فروشنده نامیده می‌شوند چراکه مالکان ساختمان‌های اداری، تجاری، آپارتمان و.. با این دسته در ارتباط بوده و برای بازاریابی و فروش ملک خود از طریق مشاوران فروشنده ملک اقدام می‌کنند.
  • مشاور املاک خریدار: این دسته از کارگزاران در واقع کارگزاران و کارشناسان خریدار هستند که با که معمولا به خریداران برای خرید ملک، آپارتمان، ویلایی، باغ، باغشهر، تجاری و اداری کمک می‌کنند.
  • مشاوران دو طرفه: این دسته نیز در یک معامله ملکی به خریدار و به فروشنده به صورت همزمان کمک می‌کنند. طبیعتا این گروه باید میان خریدار و فروشنده مشاوره صادقانه ارائه دهد تا هر دو طرف معامله به بهترین شرایط مورد نظر برسند. البته نیاز است که مالکان و خریداران پاسخ این پرسش‌ها را نیز بدانند که بنگاه املاک چیست، وظایف بنگاه املاک در قبال مستاجر و موجر چیست؟ حق الزحمه بنگاه املاک در شیراز چه میزان است و…
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن