آموزشگاهآموزش‌هادانگل بلوتوثصوتی تصویری

آموزش استفاده از دانگل بلوتوث USB خودرو

چگونه ضبط ماشین USB را بلوتوث دار کنیم؟

در این ویدیو آموزشی خواهیم دید که چگونه می‌توان با استفاده از دانگل بلوتوث USB خودرو، از طریق ارتباط بیسیم بلوتوثی موزیک و آهنگ را از گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ روی سیستم صوتی خودرو پخش کرد. در واقع دانگل بلوتوث USB خودرو می‌تواند ضبط ماشین و سیستم صوتی خودرو را به گیرنده بلوتوث صدا مجهز کند و دیگر برای پخش موسیقی و آهنگ از روی گوشی موبایل همراه نیازی به کابل صدا AUX نخواهد بود. در این ویدیو آموزشی سه مدل از این ابزارک‌های جالب معرفی شده و البته چگونگی استفاده و مراحل نصب و راه‌اندازی آن نیز ارائه شده است.

دانگل بلوتوث USB و  AUX گیرنده صدا چیست؟

پیش از اینکه فیلم ویدیویی آموزشی را مشاهده کنید بد نیست توضیح دهیم که دانگل بلوتوث USB و AUX گیرنده صدا چیست. این ابزارک جالب می‌توان صدا و موسیقی و آهنگ را از طریق ارتباط بی‌سیم وایرلس بلوتوثی دریافت و به یک خروجی AUX یا USB تبدیل کند. اگر ضبط و سیستم صوتی، اسپیکر، سینمای خانگی و… شما دارای ورودی AUX صدا است می‌توانید یکی از انواع دانگل بلوتوث AUX را تهیه کنید و اگر ضبط ماشین شما دارای درگاه ورودی مادگی AUX فلش مموری است می‌توانید از دانگل بلوتوث USB خودرو بهره ببرید. در ویدیو زیر نحوه اتصال گیرنده صدا دانگل بلوتوث USB به ضبط ماشین ارائه شده. فراموش نکنیم که ما درباره گیرنده صدا صحبت می‌کنیم که با فرستنده صدا متفاوت است. در صورت نیاز بخوانید: فرستادن صدای تلویزیون به هدفون، هدست و اسپیکر بلوتوثی

بهترین دانگل بلوتوث USB صدا را از کجا بخریم؟

در این ویدیو آموزشی ۴ مدل از این دانگل از فروشگاه‌های معتبر چیستا و فروهر تهیه و مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. در صورت نیاز به خرید این موارد به صورت اینترنتی پیشنهاد مجله‌ی ایبوم خرید اینترنتی انواع usb bluetooth adapter for car stereo از همین فروشگاه‌های تخصصی است. لینک این موارد در زیر قرار داده شده است که در صورت نیاز می‌توانید خرید آنلاین را انجام دهید:

ویدیو آموزش استفاده از دانگل گیرنده صدا بلوتوثی USB

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. بهترین گیرنده بلوتوث برای ماشین، نیازمندی‌های مختلفی را برآورده می‌کند. یک قطعه با کیفیت بالا و قابل اتصال به تلفن همراه، تأمین کننده یک تجربه موسیقی بی‌نظیر و بی‌دردسر در راه رفتن است. با توجه به نیازهای خود، نیازمندی‌ها و قابلیت‌های مختلف را مقایسه کنید و به تناسب با خودتان یک گیرنده مناسب انتخاب کنید.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:

  2. دانگل بلوتوث یک وسیله کوچک و کاربردی است که به شما امکان اتصال گوشی هوشمند، لپ‌تاپ یا دستگاه‌های دیگر به دستگاه‌های بی‌سیم مثل هدفون، بلندگو یا کیبورد بی‌سیم را می‌دهد. با استفاده از دانگل بلوتوث به راحتی می‌توانید دستگاه‌ها را به یکدیگر متصل کرده و تجربه‌ای جدید از فناوری بی‌سیم را تجربه کنید.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن