معرفی مشاغلوکیل در شیراز

مشاوره رایگان وکیل طلاق توافقی در شیراز در کوتاه ترین زمان

وکیل طلاق در فارس و شیراز

مشاوره حقوقی رایگان طلاق توافقی در شیراز

نکته بسیار مهم اینکه یکی از مشکلات کنونی در کشور آمار بالای طلاق است. زوجین باید پیش از هر اقدامی برای جدایی با دریافت مشاوره‌های متعدد و پُرشمار از مشاورین خانواده، مشاورین روانشناسی، ریش سفیدی بزرگان و دوستان در خانواده و.. کوشش کنند مشکلات را حل نموده و در نهایت به کانون گرم خانواده بازگردند و ادامه زندگی مشترک را اولویت قرار دهند. اما در صورتی که نظر کارشناسان و متخصصان و مشاوران این بود که دنبال کردن زندگی مشترک به صلاح نیست، طبق قانون امکان طلاق توافقی بدون درگیری برای زن و شوهر وجود دارد.

مشاوره رایگان حقوقی درباره طلاق توافقی سریع: ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

وکالت طلاق توافقی مدت زمان کم
وکالت طلاق توافقی مدت زمان کم

دلایل معمول طلاق در میان زوجین

باید دانست که سبب بنیادین جدایی زن و شوهر از یکدیگر در کشور ایران معمولا نداشتن شناخت بین زن و شوهر و یا خانواده ها است و تفاوت های فرهنگی نیز به شدت تاثیرگذار است. معمولا کسانی که در آینده و پس از ازدواج از یکدیگر جدا می شوند از شریک زندگی خود شناخت کافی نداشته اند. از رفتار و شیوه و کردار و سلیقه های وی خبر نداشته اند. نداشتن تفاهم میان زوج و زوجه نیز از دلایل معمول در طلاق است. بدبختانه طبق آمار از هر ۱۰ زوج ایرانی ۳ تن از ایشان نمی توانند یکدیگر را به خوبی درک کنند. هنگامی که مشکلات حل نشود و نتوان از طریق مذاکره و گفتگو به تفاهم رسید مشکلات میان زن و شوهر آغاز می شود. دخالت خانواده ها نیز در امور شخصی زن و شوهر از مهم ترین مواردی است که مشکل ساز است و این معمولا به وابستگی مرد یا زن به خانواده باز می گردد. این موارد و مشکلات باید با مراجعه به متخصصان و مشاوران و روانشناسان حل شود.

راه حل طلاق گرفتن سریع  و مدارک مورد نیاز

طلاق و جدایی راه حل های گوناگونی دارد. برای نمونه می توان گفت که نوع طلاق رجعی و نوع طلاق بائن بخش بندی می شود که خود طلاق بائن نیز به دو قسمت طلاق خلع و مبارات تقسیم می گردد. اما اینکه روش های طلاق چیست موضوعی است که در ادامه به آن می پردازیم. سریع ترین حالت طلاق همان طلاق توافقی است. البته در شرایط معمول نزدیک به ۳ تا ۴ ماه طول می کشد اما از طریق وکیل این دفتر امکان برقراری و دریافت حکم به صورت روز کاری قابل انجام است. مدارک مورد نیاز شامل اصل شناسنامه زوجیه ، کارت ملی ، عقدنامه و…

مشاوره رایگان حقوقی درباره طلاق توافقی سریع: ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

انواع طلاق

در بخش زیر به معرفی سه گونه از شیوه  و روش طلاق می پردازیم.

طلاق توافقی چیست

این روش در واقع سریع ترین روش و ساده ترین شیوه ی جدایی زن و شوهر است. در این روش جدایی زن و شوهر یعنی همان زوجین با یکدیگر بر سر مسائل گوناگون توافق دارند. در واقع این دو رکن اصلی تمامی راه حل های روشناسناسی و مشاوره و ریش سفیدی بزرگان و .. را انجام داده اند و اما امکان ادامه زندگی را نداشته اند و سر مواردی مانند مهریه و حضانت فرزندان و … هم دارای توافق هستند. در واقع مرد در این زمینه به زن اختیار طلاق می دهد و هر دو توافقات خود را کتبی صورتجلسه می کنند و مثلا در شهر شیراز توسط وکیل طلاق توافقی در شیراز و در شهر تهران توسط وکیل طلاق توافقی در تهران اقدام به انجام مراحل کار می کنند.

زمانی که زوج و زوجه و مشاوران آن ها پس از گذشت مدتی از زندگی مشترک و زناشویی به این نتیجه برسند که ادامه زندگی مشترک ایشان به طلاح نیست و اختلافات به هیچ عنوان امکان حل شدن دوستانه ندارد می توانند به صورت قانونی بر سر مواردی مانند حضانت فرزندان ، مهریه ، نفقه زن ، اجرت المثل و غیره به توافق برسند و به صورت دوستانه و بدون درگیری با دریافت گواهی عدم سازش از دادگاه از یکدیگر جدا شوند. مدت زمان توسط وکیل طلاق توافقی در شیراز نزدیک به ۵ تا ۴ ماه است

وکیل طلاق توافقی در شیراز

طلاق یک طرفه از طرف مرد

این شیوه از جدایی یک طرفه است و زن و مردم بر سر مسائل گوناگون مالی و .. توافق ندارند و همگی قوانین به درخواست مرد اجرا می گردد. طبق قانون حق طلاق با مرد است و شوهر هر زمان که تصمیم بگیرد می تواند برای طلاق دادن زن اقدام کند. اما این حق طلاق مرد به این صورت است که مرد باید تمامی حق و حقوق زن را پرداخت کنند از جمله مهریه یا شرط تنصیف دارایی زوج یا نفقه و… دادخواست طلاق از طرف مرد اگر به علت سورفتار زن نباشد این شروط را داراست.

طلاق از طرف زن

طلاق با شروط ضمن عقد می تواند از طرف زن انجام شود. در واقع این شیوه حق و حقوق زن یا زوجه است که در شروط ضمن عقد درج شده است و اگر این شروط ایجاد شود زن می تواند اقدام به جدایی نماید. البته شروط ۱۲ گانه ضمن عقد  ( یکی از موارد اعتیاد به انواع مواد مخدر ماریجوانا ، تریاک و… ) یکی از مواردی هست که حق طلاق زن به حساب می آید. این مورد می تواند شامل اشتن وکالت بلازل از طرف شوهر برای اجرای صیغه طلاق به زن باشد. یعنی اگر زن وکالت بلاعزل داشته باشد می تواند اقدام به طلاق از طرف زن کند.

انجام طلاق سریع توسط وکیل خانواده

  1. از نظر زمانی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می پذیرد. در طول روز کاری طلاق توافقی سریع را انجام دهند.
  2. دریافت مشاوره رایگان طلاق توافقی
  3. در صورتی که زن و شوهر توافقاتی داشته باشند در دفتر وکیل طلاق توافقی در شیراز این توافقات به صورت رسمی و به صورت قانونی صورت جلسه خواهد شد و حکم دادگاه طبق همان صورت جلسه صادر می شود.
  4. در زمان جاری شدن حکم صیغه طلاق نیازی به حضور زوجین نخواهد بود و صیغه طلاق با حضور وکیل طرفین انجام می گردد.
  5. اصولا گرفتن وکیل طلاق توافقی در شیراز جهت پرونده از نظر قانون الزامی نیست و گاهی حتی اگر وکیل نیز در پرونده نباشد ممکن است در کیفیت رای هیچگونه تفاوتی بوجود نیایید ولیکن گرفتن وکیل طلاق توافقی در شیراز بابت احتیاط است چرا که گاهی یک کلمه میتواند سرنوشت طرفین و یا زوجین را در پرونده عوض کند و تعیین کند دقیقا مانند قانون بیمه شخص ثالث و دیه که معمولا حتی احتمال کمی دارد که تصادف منجر به جرح یا مرگ کنیم ولیکن در صورتی که در تصادفی باعث و مقصر مرگ شخصی شویم ، اگر خودرو ما بیمه شخص ثالث نباشد و از لحاظ مالی نیز در وضعیت مناسبی نباشیم ، دراین وضعیت ممکن است سالها در زندان بسر ببریم و ادامه زندگی برای ما مقدور نباشد؛
    لذا عقل سلیم حکم میکنید جهت احتیاط و پرهیز از خطر حتما در پرونده وکیل داشته باشیم و یا حداقل از مشاوره حقوقی با وکیل ، خود را بی بهره نکنیم و برای اینده خود ارزش قائل شویم؛

مشاوره رایگان حقوقی درباره طلاق توافقی سریع: ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

طلاق توافقی سریع در شیراز

مدارک مورد نیاز جهت وکالت طلاق توافقی

  1. رونوشت رسمی تایید شده یا اصل سند ازدواج
  2. رونوشت تایید شده یا اصل شناسنامه زن و شوهر
  3. اصل و کپی کارت ملی زوج و زوجه
  4. لازم به یادآوری است که در صورت نبود سند ازواج می توان رونوشت رسمی و قانونی آن را از دفترخانه محل عقد نکاح دریافت نمایید.
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن