آموزش‌هاحقوقمعرفی مشاغلوکیل در شیراز

طلاق توافقی فوری ۷ روزه بدون حضور چگونه است؟

وکیل طلاق توافقی سریع طی 7 روز

انجام طلاق توافقی فوری توسط سریع ترین وکیل طلاق طلاق در شرایط خاص معمولا ده روز است، البته انجام این مراحل به صورت قانونی نیاز به شرایط خاصی دارد که در ادامه مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت. در صورتی که نیاز به وکیل جهت انجام طلاق تواتفقی فوری داشته باشید این نوشتار آموزشی می‌تواند به سادگی اطلاعات کاملی در این زمینه و بهترین معرفی وکیل طلاق توافقی خانم یا آقا را با کمترین هزینه و بدون نیاز به حضور زن و شوهر در تمامی مراحل به شم ارائه دهد.

بهترین وکیل طلاق توافقی خانم و آقا ۱۰ روزه بدون حضور

باید یادآور شد که عناوینی مانند بهترین وکیل طلاق، لیست بهترین وکلای شیراز یا وکیل متخصص طلاق فوری و غیره دارای اعتبار نبوده و جایگاه وکالت را کاهش می دهد. وکیل خانواده باید نسبت به موکل خود دارای تعهد بوده و دانش کافی و تجربه بالایی در زمینه پرونده موردنظر داشته باشد تا بتواند از حقوق موکل خود به بهترین شکل حمایت کند.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری طلاق توافقی فوری
شماره تماس : ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

توضیح و‌ مدارک مورد نیاز

سریعترین وکیل طلاق و سریعترین نوع طلاق بدون حضور در شرایطی ده روز است، توضیحات و مدارک عبارت است از:
وکیل ، باید ابتدائا بر اساس علم روانشناسی ،جهت صلح و‌سازش زوجین تلاش نماید و در پایان میتواند انجا که بیم درگیری بیشتر است، و‌ زوجین به هیچ‌عنوان قابل سازش نیستند، بنا به مصلحت، زوجین را به طلاق توافقی که بهترین و‌سریعترین نوع طلاق است ارشاد نماید و‌ انها را از درگیری در دادگاه و طلاق یکطرفه، دور کند ، چرا که طلاق یکطرفه و اجرای مهریه و درگیری یکطرفه، مخرب است.‌ولی از بین طلاق ها طلاق توافقی طی ده روز ، در شرایطی بدون حضور زوجین، پایان میرسد. و از تمام شهرها زوجین میتوانند وکیل انتخاب نمایند .انسانیت و منطق اقتضا دارد حضانت از فرزندان طبق علم روانشناس باشد و‌ زوجین باید در این خصوص از خودخواهی پرهیز کنند.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری
شماره تماس : ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

چه مدارکی جهت سریعترین نوع طلاق لازم است؟

سریعترین‌نوع طلاق که میتواند ظرف ده روز بدون حضور زوجین پایان پذیرد ، طلاق توافقی ست، این نوع طلاق بایستی هر دو زوجین به طلاق رضایت دهند یا اینکه زن ، حق طلاق یا وکالت در طلاق از طرفه زوج داشته باشد و زوجین در خارج از کشور هم میتوانند بدون حضور، در ایران از طریق سفارت، در ایران به وکیل وکالت دهند تا در خصوص طلاق یا.. اقدام نماید. گاها مرد نیز میتواند حق طلاق به صورت ( توافقی) را از زن در دفترخانه اسناد رسمی بگیرد و مرد طلاق توافقی را با استفاده از وکیل دادگستری بدون حضور، انجام دهد.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری
شماره تماس : ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

مراحل انجام طلاق توافقی چگونه است؟

برای انجام طلاق توافقی فوری ۷ روزه زوجین بایستی هر دو به طلاق رضایت دهند و در مورد مهریه نیز توافق کنند، بر اساس عدالت و انصاف هر دو بایستی با هم در این خصوص همکاری کنند و با خودخواهی و یک طرفه ، طلاق توافقی قابل انجام نمیباشد . بستگی به دارایی مرد، زن میتواند قسمتی ازمهریه را طبق توافق خودشان اقساطی دریافت کند یا نقدا دریافت کند و یا همه مهریه را ببخشد؛ و طلاق توافقی که سریعترین نوع طلاق است در این شرایط میتواند طی مدت زمان ده روز بدون حضور زوجین با انتخاب وکیل دادگستری، در دادگاه انجام شود. مدارک باید در پاکت پستی لمینه مشکی امن ارسال شوند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن