آموزش‌هااینورتر ماشینبرق و الکترونیک

اینورتر ماشین مبدل برق خودرو ۱۲ به ۲۲۰ ولت شهری آموزش و راهنمای خرید

دستگاه اینورتر خودرو یا اینورتر ماشین مبدل برق ۱۲ به ۲۲۰V، در واقع یک دستگاه است که توانایی تبدیل برق ۱۲ ولت ماشین سواری به برق ۲۲۰ ولت شهری را دارد. یعنی شما با خرید یک دستگاه اینورتر تبدیل برق ماشین به ۲۲۰ ولت می‌توانید دستگاه‌های گوناگون که با برق شهری و خانگی کار می‌کنند را در هر نقطه‌ای، در سفر ، در باغ ، در خودرو ، در هر جایی که دسترسی به برق ۲۲۰ ولت نیست استفاده کنید.

برای نمونه بسته به توان خروجی دستگاه انواع لامپ کم‌مصرف برای روشنایی ، سشوار ، ماشین ریش تراشی ، سیستم صوتی و تصویری ، آبمیوه گیری ، دریل ، فرز ، تلویزیون ، پنکه ، دوربین و البته شارژر گوشی موبایل ، تبلت ، لپ‌تاپ و دوربین دیجیتال را می‌توان روشن کرد. در ادامه به معرفی کوتاه این دستگاه سودمند خواهیم پرداخت و شما می‌توانید ویدیو آموزشی در این زمینه ببینید و در نهایت از طریق شما تماس‌های درج شده در ویدیو و این پست اقدام به خرید انواع اینورتر از فروشگاه های معتبر تخصصی دارای نماد اعتماد وزارت صنعت و معدن و وزارت ارشاد نمایید.

مشاوره رایگان خرید اینورتر: جهت مشاوره و خرید اینورتر ماشین با کارشناسان فروش از طریق واتساپ یا تلگرام پشتیبانی در ارتباط باشید:

پیام به  واتساپ / تلگرام: ۰۹۲۱۶۰۱۲۴۸۹

جهت خرید و خواندن مشخصات دقیق وبسایت‌های فروش تخصصی اینورتر دارای مجوز وزارت صنعت و ارشاد:
فروشگاه چیستا و فروشگاه فروهر

ویدیو معرفی اینورتر ماشین ؟

پیش از هر چیز شما می تونید این ویدیو کوتاه آموزشی رو درباره ی اینورتر ماشین مبدل برق مشاهده کنید و سپس توضیحات ما را بخوانید و در صورت نیاز پرسش‌های خود را در بخش نظرات با کارشناسان فنی ما مطرح کنید. اکنون فیلم معرفی رو ببنید:

اینورتر تبدیل برق ۱۲ به ۲۲۰ را بخشی از خودرو خود بدانید

سفری بی دغدغه را تجربه کنید! با این جمله آغاز کردیم چرا که نیاز است با اینوتر برق شهری را همه جا با خود به همراه داشته باشید. با استفاده از اینورتر برندهای سوئر ، پرکس ، MKH و SUOER ارامش خاطر بیشتری داشته باشید. اینورتر ( INVERTER ) در واقع دستگاه مبدل برق خودرو ۱۲ ولت شما به برق ۲۲۰ شهری است. باتوجه به اندازه و کاربرد گسترده‌ی این دستگاه باید این دستگاه را بخشی از یک خودرو دانست. اینورترها انواع گوناگونی دارند. شما می توانید در لینک‌هایی که در پایان همین مقاله به ان ها اشاره شده انواع آن را ببنید یا با  تماس تلفنی با همکاران ما اقدام به دریافت مشاوره رایگان کنید.

اینورتر جایگزین موتور برق و برق اضطراری

هر خانواده ایرانی بهتر است به همراه خودرو خود یک اینورتر ماشین مبدل برق نیز داشته باشد و آن را بخشی از اتومبیل خود بداند , با استفاده از این دستگاه شما می توانید از شر هر گونه وسایل اضافه اعم از چراغ های اضطراری کوچک و بزرگ و پاور بانک ها و موتور برق های گران قیمت و غول پیکر در امان باشید و برق شهری را برای هر گونه استفاده خانگی و… مانند پنکه , ریش تراش , جارو برقی , فرز , دریل با خود به همراه داشته باشید.

اینورتر تبدیل برق خودرو 12 به 220
اینورتر تبدیل برق خودرو ۱۲ به ۲۲۰
کاربرد power inverter اتومبیل

برق مسافرت : در حالی که این دستگاه به اندازه یک کتاب به نسبت قطور می باشد می تواند به نگرانی های شما برای تمام شدن شارژ انواع وسایل الکتریکی مانند موبایل و لب تاب ,دوربین های عکاسی و فیلم برداری خاتمه دهد و همچنین به شما این ا ین امکان را می دهد که ده ها چادر مسافرتی و کمپینگ را در هر کجا که باشید با برق خودرو خود نورانی کنید.

برق باغ و خانه باغ : یکی از مهم ترین کاربری های اینورتر ماشین مبدل برق همین مورد است. یعنی استفاده از این دستگاه در باغ و خانه باغ ها. معمولا باغ ها و امکان تفریحی فاقد برق شهری هستند. معمولا استفاده از موتور برق ایجاد مشکل می کند . از جمله صدای بلند موتور برق ها و ژنراتورهای تولید برق. و از همه بدتر وزن سنگین و مشکلات جا به جایی موتور برق. برای روشنایی این امکان به سادگی می توان از یک اینورتر کوچک استفاده کرد. برق کیوسک های نگهبانی را نیز می توان از همین طریق با تبدیل برق ماشین ۱۲ به ۲۲۰ تامین کرد.

برق غرفه ها : این دستگاه به صورت همزمان می تواند مژده ای باشد برای تمامی دستفروشان و غرفه های خیابانی که با این دستگاه کوچک می توانند از نور کافی برای خرید و فروش اجناس خود بهرمند شوند . غرفه های موقف عرضه کالاها نیز می توانند از این دستگاه برای روشنایی و نورپردازی غرفه فروشگاهی خود بهره ببرند.

فیلم آموزشی ویدویی اینورتر خودرو به مدت ۳ دقیقه:

مشخصات فنی و لایه های محافظتی

لازم به ذکر است اینورتر SUOER ، Prex و برند HGK و ONIX دارای هشدار دهنده صوتی , خاموش کننده خودکار,فن هوشمند و نمایش حفظ افزایش و کاهش ولتاژ است و شما را از هر گونه گزند و خطر آتش سوزی در امان نگه می دارد و از به هدر رفتن و فرسوده شدن باتری اتومبیل شما جلوگیری می کند.

آموزش استفاده از اینورتر مبدل برق خودرو به ۲۲۰ شهری

حال چگونه از برق شهری به همراه داشته خود در این جعبه جادویی استفاده کنیم؟ کافیست ورودی اینورتر خود را با سیم سوسماری همراه دستگاه به سری باتری ماشین متصل کنید. البته برای استفاده از مدل های ۱۰۰ وات و ۳۰۰ وات به بالا, در غیر این صورت برای استفاده از مدل های ۱۰۰ وات و ۳۰۰ وات خروجی ان را با اطمینان خاطر به فندکی ماشین خود وارد کنید ,حال از این طریق شما با باتری ۱۲ ولت ماشین خود دارای برق استاندارد ۲۲۰ شهری می باشید.

در اینورتر ماشین مبدل برق مدل های اینورتر ۱۵۰ وات تا اینورتر ۳۰۰ وات که به فندکی ماشین متصل می شوند به سادگی می توانید انواع گوشی موبایل ، دوربین دیجیتال ، تبلت ، لپ تاپ ، مودم را روشن و شارژ کنید. یا ریش تراش یا ۱۰ عدد لامپ ۱۵ وات روشنایی کم مصرف و دستگاه هایی که برقی زیر ۳۰۰ وات نیاز دارند. در مدل های با توان بیش‌تر از جمله ۱۰۰۰ وات و اینورتر ۱۵۰۰ وات و ۲۰۰۰ وات به سادگی می توان حتی دستگاه هایی مانند کولرهای کوچک آبی ، پنکه ، چرخ گوشت ، دریل برقی ، فرز و مینی فرز ، پمپ های کوچک آب ، تلویزیون و ال سی دی LED ، کامپیوتر و مانیتور و هر دستگاه دیگری که توان مصرفی آن به مدل اینورتر خریداری شده بخورد را روشن کرد.

نکاتی مهم استفاده از اینورت تبدیل برق ماشین

  1. لطفا طبق دستورات درج شده در راهنمای دستگاه عمل کنید. دستگاه های برقی و الکترونیکی با وجود لایه های محافظی حساس هستند. در صورت نیاز با مشاوران ما در تماس باشید و شیوه کار صحیح را بپرسید.
  2. از وسایل برقی با مصرف کم استفاده کنید .مانند انواع لامپ های کم مصرف. بهتر است که تنها نیمی از توان حداکثری دستگاه را استفاده کنید. یعنی برای نمونه از اینورتر ۳۰۰ وات تنها ۱۵۰ تا ۲۰۰ وات خروجی درازمدت بگیرید ، یا از اینورتر ۱۵۰۰ وات تنها ۷۵۰ تا ۱۰۰۰ وات و از اینورتر ۲۰۰۰ وات ۱۵۰۰ وات جمعا خروجی دریافت کنید.به یاد. داشته باشید قبل از استفاده و نصب سیم های اینورتر از خاموش بودن آن اطمینان لازم را حاصل فرمایید. هرچند دستگاه خود دارای محافظ است.
  3. خواهشمندیم توان و وات وسایل مصرفی با توجه به اینورتر موجود سنجیده شود و در صورت سنخیت نداشتن انها به یکدیگر از استفاده از آن خود داری کنید.
  4. قبل از به اتمام رسیدن شارژ باتری خودرو, اتومبیل خود را برای چند دقیقه روشن نگاه دارید تا باتری ماشین دوباره شارژ شود. هیچ گاه اجازه ندهید باتری ماشین خالی شود. ( می توانید با تایمر دیجیتال برق مشخص کنید دستگاه ها خودکار خاموش شوند )
  5. برای سفر بعدی داشتن این دستگاه را جزو الویت های ضروری خود بدانید.
  6. در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا بهترین اینورتر خودرو را نسبت به نیاز خود انتخاب و خرید کنید.
مبدل برق ماشین به 220 ولت شهری
مبدل برق ماشین به ۲۲۰ ولت شهری

مشاوره خرید اینورتر ماشین مبدل برق ۱۲ به ۲۲۰ ولت

شما جهت دریافت مشاوره پیش از خرید و ارتباط با بخش فروش اینورتر و همکاران ما در بخش فنی و فروش می‌توانید با شماره تماس و راه‌های ارتباطی زیر در تماس باشید. فروش اینورتر از طریق فروشگاه های معتبر تخصصی که دارای نماد اعتماد وزارت صنعت و نماد ساماندهی وزارت ارشاد هستند انجام شده و با پست به سراسر ایران ارسال می گردد. دستگاه‌های اینورتر ماشین مبدل برق ۱۲ به ۲۲۰ ولت دارای ۱۲ ماه گارانتی تعویض هستند. تلگرام / واتساپ / اینستاگرام / تلفن: ۰۹۳۰۸۳۳۶۴۷۲ – ۰۹۲۱۶۰۱۲۴۸۸

اینورتر سفارشی شما پس از مشاوره با کارشناسان فروش ما از طریق وبسایت‌های فروشگاهی معتبر فروشگاه چیستا فروش اینورتر و فروشگاه فروهر خرید اینورتر تخصصی با بهترین قیمت و با ۱۲ ماه گارانتی درون کارتن پستی بسته بندی و از طریق اداره ی پست جمهوری اسلامی ایران به درب منزل شما ارسال خواهد شد.

خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم: راهنمای خرید اینورتر خودرو

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

    1. معمولا اینورترهای ماشین دارای فیوز محافظ هستند و فیوز خواهد سوخت که می تونید بدین تعمیرکار براتون فیوز رو تعویض کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن