کارتن سازیمعرفی مشاغل

خرید کارتن سایز یک پستی مدل گیرنده فرستنده و با لوگو

فروشگاه ایبوم ، تولید و عرضه کننده مستقیم انواع ملزومات بسته بندی، انواع کارتن پستی از سایز نیم ، کارتن سایز یک پستی تا سایز ۷ و ۸ استاندارد و پاکت پستی حبابدار و نایلون مشکی. کارتن سایز یک در دو مدل کارتن پستی با لوگو اداره پست دفاتر پیشخوان دولت و باجه‌های پستی و کارتن پستی گیرنده فرستنده مخصوص فروشگاه‌های اینترنتی، کسب و کارهای آنلاین و خانگی، ادارات، شعب تیپاکس و باربری، بانک‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها – ثبت سفارش فوری از طریق پشتیبانی واتساپ و تلگرام و ارسال فوری با پیک اسنپ باکس جهت شهرهای تهران ، کرج و شیراز و ارسال فوری با باربری به سراسر نقاط ایران.

📞 شماره ارسال پیام در واتساپ/تلگرام سفارش: ۰۹۲۱۷۹۸۹۵۳۳
#⃣ صفحه رسمی اینستاگرام: https://www.instagram.com/postcarton
#⃣ کانال رسمی تلگرام: https://t.me/postcarton
#⃣ گروه واتساپ: https://chat.whatsapp.com/GDz3oJhkBVMFBcYNS01vVj

انواع کارتن سایز یک پستی
انواع کارتن سایز یک پستی

مشخصات، ابعاد و مدل‌های کارتن پستی سایز یک

کارتن‌های اداره پست دارای ابعاد استاندارد هستند. برای نمونه کارتن پستی سایز نیم دارای ابعاد ۱۵*۱۰*۸ سانتی‌متر است. کارتن پستی سایز یک گذشته از مدل و چاپی که دارد دارای اندازه و ابعاد دقیق و مشخص است. ابعاد کارتن سایز ۱ به این شرح است: طول ۲۰۰ * عرض ۱۴۰ * ۱۰۰ میلی متر – این دسته از جعبه های بسته بندی با کارتن مقوایی سه لایه ساخته می‌شود و به دلیل ابعاد کوچک خود یکی از محبوبترین و پُرکاربردترین جعبه های پستی مقوایی در میان فروشگاه‌های اینترنتی ، ادارات ، شعب پست و دفاتر پیشخوان و .. است. لازم به یادآوری است که این کالا در دو مدل گیرنده فرستنده دار ایبوم و مدل با لوگو اداره پست تولید و عرضه می‌شود که هر کدام دارای کارایی ویژه هستند و از نظر کیفی و فنی هیچ تفاوتی با هم ندارند. در ادامه به تفاوت این دو مدل می پردازیم. اما به صورت کلی باید دانست که کارتن های پستی شامل سایزبندی گوناگون از جمله کارتن سایز ۲ ، کارتن سایز ۳ ، کارتن سایز ۴ تا ۷ و ۸ هستند. کارتن سایز ۱ پستی را معمولا برای ارسال مرسولات کوچک حتی کالاهای حساس الکترونیکی مانند برد USb فلش خور ، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و .. یا لوازم جانبی رایانه و لپتاپ و.. به کار می برند.

تفاوت کارتن سایز ۱ بدون لوگو و با لوگو اداره پست

همان‌گونه که در بالا اشاره شد کارتن ها دو دو نوع با لوگو اداره پست و گیرنده فرستنده دار ایبوم تولید و عرضه می‌شوند. تفاوت این دو مدل تنها در نوع چاپ روی جعبه‌ها است. باید در نظر داشت که بخش بزرگی از کاربران این دسته از ملزومات پستی و بسته بندی، مغازه‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی، کسب و کارهای آنلاین از طریق واتساپ ، تلگرام ، اینستاگرام و حتی فروشگاه‌هایی که از طریق جستجوی گوگل کروم کار می‌کنند هستند. در نتیجه درج لوگو اداره پست بر روی جعبه‌های بسته‌بندی این دسته از خریداران ظاهری غیرحرفه‌ای خواهد داشت. در نتیجه این گروه از خریدارن معمولا از کارتن‌های گیرنده فرستنده ایبوم استفاده می‌کنند و به سادگی در بخش فرستنده برچسب فروشگاه خود یا نشانی و مشخصات فروشگاه خود را به هر ترتیب که صلاح بدانند وارد می‌کنند. اما کارتن‌هایی اداره پست با لوگو اداره پست معمولا مورد استفاده دفاتر پیشخوان دولت ، باجه‌های پستی و ادارات پست مرکزی است. در تصویر زیر می‌توانید تفاوت ظاهری این دو مدل را ببنید که البته امکان سفارش هر دو مدل برای شما فراهم است.

تفاوت کارتن سایز یک با لوگو و بدون لوگو
تفاوت کارتن سایز یک با لوگو و بدون لوگو

ارسال و خرید کارتن پستی در تهران و کرج

جهت مشتریان ساکن در تهران، کرج و شیراز ارسال به صورت فوری و با پیک اسنپ باکس در نظر گرفته شده است. به این معنا که معمولا مشتریان ساکن در شهرهای تهران و کرج و شیراز نزدیک به ۲ ساعت پس از ثبت سفارش خود و واریز مبلغ مربوط به ملزومات پستی ( کارتن و پاکت ) کالای خود را در محل سکونت یا کار خود دریافت می کنند. لازم به یادآوری است که هزینه مربوط به اسنپ باکس یا الوپیک را خریداران در محل به صورت نقدی به راننده پرداخت می‌نمایند.

کارتن سایز یک پستی ایبوم
کارتن سایز یک پستی ایبوم

ارسال کارتن و پاکت پستی به سراسر ایران

برای دیگر شهرای ایران نیز ارسال به صورت فوری انجام می شود. به این معنا که سفارش خریداران پس از ثبت سفارش و واریز مبلغ مربوطه به اسنپ باکس یا الوپیک تحویل داده شده و به صورت سریع در همان روز به باربری تحویل داده می شود. بار به صورت پسکرایه به سراسر شهرهای ایران از جمله ، اصفهان، یزد، کرمان، بانه، کردستان، آذربایجان، تبریز، اردبیل، ارومیه، قزوین، اراک، بوشهر، بندرعباس، اهواز و دزفول و اندیمشک و امیدیه، زاهدان، مشهد و به صورت کلی تمامی شهرها ارسال می شود.

لیست قیمت خرید عمده کارتن و پاکت پستی

به دلیل تغییر قیمت‌ها پیگیری فهرست قیمت‌های انواع پاکت پستی حبابدار ، انواع پاکت پستی نایلون مشکی و انواع کارتن پستی از سایز نیم تا سایز ۸ از طریق کانال رسمی تلگرامی و شماره پشتیبانی واتساپ / تلگرام فروشگاه ارائه می شود. در نتیجه در صورت نیاز به خرید و دست‌یابی به لیست قیمت کارتن و پاکت پستی به عضویت کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی ما درآیید. همچنین برای سفارش نیز می توانید به شماره تماس های تلگرام / واتساپ پیام ارسال نمایید.

فروش کارتن پستی تهران و سراسر ایران
فروش کارتن پستی تهران و سراسر ایران

شماره تلگرام / واتساپ جهت سفارش: ۰۹۲۱۷۹۸۹۵۳۳
اینستاگرام: https://www.instagram.com/postcarton
کانال تلگرام: https://t.me/postcarton
گروه واتساپ: https://chat.whatsapp.com/GDz3oJhkBVMFBcYNS01vVj

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن