برد فلش خوربرق و الکترونیکمعرفی مشاغل

فلش خور کردن انواع ضبط ماشین و خانگی کاست و CD در شیراز

ماژول MP3 پلیر بلوتوث دار

امروز هم با معرفی یکی دیگر از مشاغل در شیراز در تارنمای تخصصی-آموزشی ایبوم در خدمت شما هستیم و این کار در واقع مربوط است به فلش خور کردن انواع ضبط خودرو قدیمی یا ضبط خانگی کاست یا سی دی خور. پیش در مطالبی به معرفی انواع برد فلش خور یا راهنمای خرید برد فلش خور و نصب برد فلش خور پرداخته بودیم. اما برای شروع به کار در این‌جا نیز به صورت کوتاه درباره‌ی این‌که چطور می‌توان ضبط خانگی قدیمی کاست خور یا ضبط معمولی سی دی خور را فلش خور یا بلوتوث دار کنیم توضیح خواهیم داد و سپس به معرفی مکان و فروشگاه و تعمیرگاهی که در شهر شیراز می‌توانید به آن مراجعه کنید و ضبط ماشین یا پخش خودرو یا ضبط خانگی خود را فلش خور کنید خواهیم پرداخت. پس تا پایان با ما همراه باشید و اگر پرسشی داشتید در بخش نظرات با همکاران ما مطرح کنید.

لینک خرید و مشخصات کامل: ماژول MP3 پلیر بلوتوث دار فلش خور

مکان فلش خور کردن انواع ضبط در شیراز و صوتی تصویری

اما اگر در شیراز و استان فارس ساکن هستید و قصد دارید که مستقیم و بدون دردسر و بدون خواندن مطالب ضبط و سیستم صوتی خودتون رو فلش خور کنید برای فلش خور کردن انواع ضبط در شیراز می‌تونید به این نشانی مراجعه کنید:

برد USB پلیر پخش خودرو
برد USB پلیر پخش خودرو

همچنین اگر در شهرهای دیگه هستید می تونید یکی از انواع متنوع بردهای فلش خور با توانایی های مختلف رو از این نشانی خریداری کنید و سپس اون رو به یک تعمیرکار صوتی و تصویری مجاز بسپارید تا براتون نصب کنه. البته این نصب بستگی داره به اینکه ضبط شما خونگی هست یا پخش ماشین؟ و اینکه ضبط آیا ورودی AUX داره یا نداره. اگر ورودی AUX داره که با دریافت راهنمایی خودتون هم می تونید نسبت به فلش خور کردن انواع ضبط اقدام کنید. ( این مطلب رو بخونید: برد فلش‌خور ضبط ماشین راهنمای خرید کیت USB پلیر )

برد فلش خور تبدیل USB به AUX چیست؟

کیت USB یا ماژول USB پلیر و یا پنل فلش خور داشبوردی یک ماژول الکترونیکی است که توانایی پخش موسیقی را دارد. در واقع این کیت تبدیل USB به AUX دارای ورودی‌های پورت USB برای فلش مموری، یا ورودی AUX برای کابل صدا AUX ، ورودی مموری RAM SSD TF ، رادیو اف ام و ریموت کنترل است و می‌تواند فایل‌های روی فلش مموری و… را دریافت کند و پخش کنید و به صورت یک خروجی استریو AUX با کیفیت بالا در اختیار کاربر قرار دهد. از این دستگاه برای فلش خور کردن انواع ضبط یا آمپلی فایر یا سیستم صوتی و اسپیکر و.. استفاده می‌شود. البته ماژول MP3 Player TF با USB انواع گوناگون و متنوعی دارد که افزون بر این مواردی که ذکر شد می‌تواند دارای این توانایی‌های افزوده نیز باشد که در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

پنل فلش خور بلوتوثی USB به AUX
پنل فلش خور بلوتوثی USB به AUX

فلش خور کردن ضبط ماشین با برد USB پلیر

برد فلش خور تبدیل USB به AUX چیست؟ با این بردهای USB می‌توانید انواع اسپیکر، ضبط ماشین، ضبط خانگی و سیستم صوتی رو فلش خور کنید. کیت USB یا ماژول USB پلیر و یا پنل فلش خور داشبوردی یک ماژول الکترونیکی است که توانایی پخش موسیقی را دارد. در واقع این کیت تبدیل USB به AUX دارای ورودی‌های پورت USB برای فلش مموری ، یا ورودی AUX برای کابل صدا AUX ، ورودی مموری RAM SSD TF ، رادیو اف ام و ریموت کنترل است و می‌تواند فایل‌های روی فلش مموری و… را دریافت کند و پخش کنید و به صورت یک خروجی استریو AUX با کیفیت بالا در اختیار کاربر قرار دهد. از این دستگاه برای فلش خور کردن انواع ضبط یا آمپلی فایر یا سیستم صوتی و اسپیکر و.. استفاده می‌شود.

البته ماژول MP3 Player TF با USB انواع گوناگون و متنوعی دارد که افزون بر این مواردی که ذکر شد می‌تواند دارای این توانایی‌های افزوده نیز باشد که در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد. پنل فلش خور USB به AUX کیت‌های بسیار حساسی هستند که اگر حتی یک ثانیه قطب مثبت + و منفی – برق ورودیشون اشتباه متصل بشه خواهند سوخت. پس اگر با این موارد آشنایی ندارید کار را به تعمیرکار صوتی و تصویری بسپارید از استرس و ترشح آدرنالین منفی دوری کنید!

نکته دیگه اینکه صدای خروجی این کیت USB به AUX باید از طریق ضبط یا آمپلی فایر تقویت بشه و نمی شه مستقیم به انواع بلندگو متصل بشه!

نصب و فلش خور کردن انواع ضبط خودرو
نصب و فلش خور کردن انواع ضبط خودرو

فلش خور کردن ضبط ماشین با برد USB پلیر

انواع ضبط خودرو رو می شه فلش خور کرد. فرقی نمی کنه که ضبط معمولی کاست خور یا سی دی خور قدیمی ماشین ها باشه. نوع ماشین هم فرقی نداره چه پیکان، پراید، زانتیا، ماکسیما، انواع پژو، سمند، ال ۹۰، مزدا و… پس فرقی نمی کنه بخواید ضبط پراید رو فلش خور کنید یا پخش پژو یا سمند و پیکان. حالا برسیم سر بحث اصلی. مانند همیشه هر برد الکترونیکی نیاز به یک منبع تغذیه داره. این کیت‌ها معمولا ولتاژ ۵ تا ۱۲ رو به عنوان ورودی دریافت می‌کنند. البته این ولتاژ قابل تغییر هست اما مناسب برق خودرو هستند. پس این بردها رو می شه مستقیم به برق ۱۲ ولت خودرو متصل کرد ( به جز برد تصویری که ۵ ولت هست )- یا اینکه از درون ضبط برق ۱۲ ولت رو به دستگاه بدین. ( برد فلش‌خور USB به AUX ضبط ۱۲ ولت آموزش نصب )

پیش از هر چیزی باید گفت که جدا کردن پخش ماشین و دوباره سر جا گذاشتن ضبط خودرو، باعث می شه دوباره از شما گذرواژه یا پسورد بخواد. پس مراقب باشید و گذرواژه رو یادداشت کنید. برای نصب کیت فلش روی پخش سی دی اتومبیل نیاز هست که خروجی صدای برد فلش خور که به صورت ۳ تا سیم هست رو به ورودی AUX ضبط متصل کنید. اگر ضبط ورودی AUX نداشت نیاز هست که این سیم ها به پایه‌های ولوم ضبط یا پایه‌های ورودی IC پخش ماشین متصل بشه. البته این موارد نیاز به تخصص داره و اگر تخصص ندارید بهتر هست که ضبط رو به جایی که کارشون فلش خور کردن انواع ضبط هست ببرید و اون‌ها براتون نصب کنند..

فلش خور کردن ضبط کاست و سی دی خور خانگی

این دسته از ضبط ها معمولا ورودی AUX دارن. پس این دسته از ضبط ها اگر ورودی AUX دارن ( ۲ فیش AV یا تک فیش هدفونی ) نصب و USB خور کردنشون ساده تر هست. اما اگر ندارن مانند ضبط خودرو باید این کار رو تعمیرکار مجاز انجام بده. برای فلش خور کردن انواع ضبط در شیراز می تونید به همان نشانی که در بخش بالای این مطلب درج شده مراجعه کنید. در شهرهای دیگه هم می تونید خریدتون رو از این فروشگاه‌ها انجام بدین و برد فلش خور رو پیش یک تعمیرکار صوتی ببرید تا براتون انجام بده. البته اگر ضبط شما ورودی AUX داره دیگه نیازی به مراجعه به تعمیرگاه و .. نیست. کافیه که یکی از این دو محصول رو تهیه کنید که با برق ۲۲۰ کار می کنند و مستقیم به ورودی صدای شما با کابل متصل می شن. توضیحات بیشتر رو می تونید با کلیک روی این دو مورد خودتون مطالعه کنید.

mp3 پلیر USB فلش خور بلوتوث دار

لینک این مطلب و این کالا برای خرید

این بود معرفی یکی از دیگر از مشاغل در شیراز. پس اگر نیاز به فلش خور کردن انواع ضبط خانگی قدیمی یا پخش خودرو در شیراز دارید می تونید به نشانی مورد نظر مراجعه کنید. قبلا مشاغل دیگری در شیراز رو در تارنمای ایبوم معرفی کرده بودیم از جمله بهترین پیتزا در شیراز یا معرفی پیمانکار ساختمانی در شیراز و یا وکیل طلاق توافقی در شیراز یا وکیل خانواده در شیراز

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫12 نظرها

  1. با سلام بنده یک دستگاه فلش خور بولوتوث دار از شما خریداری نمودم اما نمیدانم به چه دلیل بلوتوثش کار نمیکنه ایا سرکاری بوده داشتن بلوتوث یا دستگاهتان ایراد داره چون هیچ دستگاهی بیداش نکرد

    1. دوست عزیز وبسایت ایبوم برد فلش خور نمی فروشه پس از ما خریداری نکردید! اما به صورت کلی شاید نوع ساده رو خریداری کردین. بردهای فلش خور انواع گوناگونی دارند. شما باید نوع بلوتوث دار رو خریداری کنید. این طبیعی هست که اگر نوع ساده و بدون بلوتوث رو بخرید بلوتوث کار نمی کنه. نکته دیگه اینکه شما باید مود دستگاه رو روی بلوتوث قرار بدین. شاید این کار رو انجام ندادین. روزانه ده ها و صدها ضبط با این ورش فلش خور و بلوتوث دار می شن. بررسی کنید ببنید مشکل کار شما از کجا بوده

  2. سلام می خواستم یک پخش کننده خانگی رو فلش خور کنم چگونه می توان فهمید با مولتی متر که داخل مدار برق scیاdc

  3. باسلام،یه ضبط خودروjvcشش خروجه دارم که پنلش ازجایی که وصل میشه به ضبط ایرادداره،که چندجاهم فرستادم که گفتن این ازپلاتینش هست مشکل داره،یعنی اون سوکت که پنل بهش وصل میشه وتمام برق وچیزاشومیگیره وروشن میشه،بعدخواستم بدونم پنل خودشودربیارم،میشه این روکه شمامیگیدجایگزینش کنم که اون شش خروجش کارکنه وکیفیتش روداشته باشه؟چون سیستم روماشینه چهارتاباندوساب وآمپلی،ضبط خودش فلش خور وauxوبلوتوث داره که بادرآوردن پنل دیگه هیچ کدوم روندارم،لطفایه راهنمایی کنید؟

  4. سلام روز خوش
    برای فلش خور کردن ضبطصوت خانگی مزاحم شدم از آنجا که ساکن کرج هستم لطفا راهنمایی لازم را بفرمایید

    1. درود بر شما. از فروشگاه چیستا الکترونیک در اینترنت می تونید خرید کنید اما نصب و راه اندازی حتما باید توسط تعمیرکار دارای پروانه رسمی انجام بشه که شامل گارانتی بشه. اگر خودتون اقدام کنید و آشنایی نداشته باشید برد خواهد سوخت

  5. با درود یک پخش ماشین ال ۹۰ دارم آیا بیارم فلش خور می شودو قیمت آن چند است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن