آموزشگاهآموزش‌هاموبایل

آموزش فارسی کردن اینستاگرام در اندروید بخش تنظیمات زبان

امروزه اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی در میان کاربران ایرانی بسیار محبوب و پُرکاربرد شده و نیاز به فارسی کردن اینستاگرام برای این کاربران وجود داره. از اون‌جایی که زبان مشترک مردم ایران و برخی از کشورهای پیرامونی زبان شیرین پارسی هست، اینستاگرام از زبان فارسی پشتیبانی می کنه و امکان فارسی کردن اینستاگرام برای کاربران وجود داره. پس در این مطلب آموزشی تارنمای ایبوم ، در ادامه با آموزش تصویری فارسی کردن اینستاگرام در خدمت شما هستیم.

تغییر زبان انگلیسی به فارسی
تغییر زبان انگلیسی به فارسی

برتری استفاده از زبان فارسی در اینستاگرام چیه؟

  1. در صورتی که از اینستاگرام فارسی استفاده بشه بدون شک یکی از برتری‌هاش این هست که نوشته ها RTL خواهند شد. RTL به معنی راست‌چین شدن نوشته ها هست و این یک تجربه بسیار عالی برای کابران پارسی زبان هست، چون زبان پارسی و خط زبان پارسی از راست به چپ هست و این یعنی سازگاری کامل. یادمون نمی ره تا مدتی پیش به خاطر راست چین نبودن برخی از نرم افزارها چه شرایط بدی داشتیم.
  2. با این شرایط و با افزوده شدن زبان پارسی به این نرم افزار دیگر مشکلات معمولا مانند استفاده از اعداد و شماره ها در نوشته های فارسی و نامرتبی نوشته های پارسی از میان رفته است.

آموزش تصویری تغییر زبان و فارسی کردن اینستاگرام

برای فارسی کردن اینستاگرام دو راه وجود داره اما ما راه حل ساده رو پیش از هر چیز آموزش می دیم. طبق این آموزش تصویری عمل کنید:

  1. از بخش پایین در قسمت راست صفحه نمایش دستگاه خودتون ( گوشی موبایل یا تبلت ) روی عکس آدمک ضربه بزنید ( تپ کنید ) تا به بخش نمایه ( پروفایل ) وارد شوید.
    تنظیمات اینستاگرام
    تنظیمات اینستاگرام
  2. اکنون از بخش بالای صفحه نمایش در سمت راست یا چپ روی نماد و آیکون سه نقطه یا سه خط موازی ضربه بزنید تا وارد منوی تنظیمات بشین و در این بخش چند قسمت گوناگون وجود داره که یکیش قسمت اکانت Account یا همون حساب کاربری هست.
    آموزش فارسی کردن اینستاگرام
    آموزش فارسی کردن اینستاگرام
  3. در بخش اکانت تنظیمات اینستاگرام گزینه زبان Language را پیا کنید و روی اون گزینه ضربه بزنید و از فهرست زبان‌هایی که باز می شود گزینه زبان پارسی یعنی «فارسی» را برگزینید.
    تغییر زبان اینستاگرام
    تغییر زبان اینستاگرام
  4. یک بار به صورت کامل اینستاگرام را ببنید و دوباره باز کنید.
  5. اکنون کار به پایان رسیده و شما به سادگی و طی چند مرحله آسان توانسته اید زبان اینستاگرام را از انگلیسی به فارسی تغییر دهید و همگی منوهای این نرم افزار به زبان پارسی برگردانده شده است.

مراقب اینستاگرام های تقلبی باشید

در پایان باید یک نکته مهم را گوشزد کنیم. متاسفانه دیده می شه در برنامه‌هایی برای گوشی موبایل و تبلت و .. وجود داره که دارای عنوان «اینستاگرام فارسی» هستند و در مارکت‌های گوناگون عرضه می‌شوند. اما باید مراقب بود که هر نرم افزار و اپلیکشن غیررسمی می تونه به سادگی از اطلاعات کاربران خودش سواستفاه کنه و نام کاربری اون‌ها رو هک کنه و اطلاعاتشون رو گردآوری کنه و… پس پیش از هر چیز باید بدونید که اینستاگرام رو تنها و تنها از مارکت های رسمی معتبر مانند گوگل پلی و سایت رسمی اینستاگرام دانلود کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن