ساختمانمعرفی مشاغل

پیمانکار ساختمان و آپارتمان در شیراز

شاید شما هم به تازگی درگیر ساخت ساختمان شده‌اید و نیاز به اجراکننده و سازنده‌ی ساختمان و آپارتمان ( پیمانکار ساختمان ) دارید؟ برخی از کاربران از وبسایت بهترین‌های شیراز و ایران درخواست معرفی یک پیمانکار ساختمان مجری آپارتمان و ساخت خانه در شهر شیراز را داده بودند.پس در ادامه با ما هم‌راه باشید.

اجرا و ساخت سازه بتنی و فلزی توسط پیمانکار ساختمان

در این پست به مانند دیگر پست‌های این تارنما به معرفی این شغل پرداخته تا کسانی که قصد اجرای ساختمان و ساختمان‌سازی در شهر شیراز یا استان فارس را دارند بتوانند با شماره تلفن‌های درج شده در پست در تماس باشند.

توجه داشته باشید که همگی مسئولیت مربوط به قراردادها و اجرای ساختمان به عهده‌ی مالک ساختمان و پیمانکار ساختمان است و تارنمای ما تنها به معرفی شاغلین و دارندگان کسب و کارهای گوناگون می‌پردازد. باید کوشش کنید که در زمان قراردادها نهایت دقت را به‌عمل آورید و حتما با یک مشاوره حقوقی و یک وکیل ملکی پیش از عقد قرارداد ساختمان‌سازی مشورت کنید. ( در صورت نیاز به وکیل پایه یک دادگستری روی این لینک کلیک کنید: وکیل در شیراز )

اجرای ساختمان و ساخت آپارتمان در شیراز و استان فارس

اجرای کلیه کارهای ساختمانی و پروژه‌ای شامل دیوار چینی و کاشی کاری .سنگ کاری .برقکاری .سفف سبک و اسکلت بتونی واسکلت فلزی و ساخت درب و پنجره و سازه های فلزی شامل ساخت مخازن .استراکچر .پله .گریتین و هندریل و چیکرپلیت .بولت کاری .نبشی کشی و رابیزبندی و … از سور گروه پیمانکار ساختمان در شیراز.

اجرای ساختمان از پی تا نما توسط پیمانکار ساختمان در شیراز
اجرای ساختمان از پی تا نما توسط پیمانکار ساختمان در شیراز

در صورت نیاز به ارتباط و هماهنگی جهت اجرای ساختمان خود که شامل همگی مراحل کار می‌شود لطفا با شماره تلفن‌های درج شده در این پست تماس حاصل فرمایید تا پیمانکار جهت هماهنگی اولیه در تماس باشید. در نتیجه این خدمات ساختمان سازی از آغاز تا پایان ساخت ساختمان را شامل می‌شود.

وظایف حقوقی ساخت ساختمان توسط پیمانکار

مواردی که بر عهده‌ی پیمانکار اجرایی ( سازنده و مجری ساختمان ) که برپایه‌ی بحث ۲ مقررات ملی ساختمان، است  شامل این موارد می‌شود:

• درستی انجام کلیه کارهای ساختمانی
• انجام اصول و قوانین ملی ساختمان
• انجام ضوابط و قوانین شهرسازی
• به انجام رساندن درون‌مایه‌ی پروانه‌ی ساختمان
• اجرای دقیق نقشه‌های تعیین شده از سوی مراجع صدور پروانه ساختمان
• در نظر داشتن اصول ایمنی و حفاظت کارگاه و پرسمان‌های زیست محیطی
• ارائه‌ی برنامه زمان‌بندی کارهای اجرایی هماهنگی با مهندس ناظر ساختمان
• بررسی نقشه‌ها پیش از اجرا و ساخت ساختمان
• بهره‌گیری از مهندسان رشته‌های دیگر و کسانی که دارای صلاحیت حرفه‌‎ای هستند
• بهره‌جویی از مصالح با کیفیت به‌ویژه مصالح دارای استاندارد اجباری در کشور

ساخت اسکلت فلزی در شیراز

اسکلت فلزی و ساخت اسکلت فلزی از نوع پیچ و مهره و یا نوع ساده با جوشکاری اسکلت فلزی، می‌تواند شامل سازه‌های بزرگ مانند برج‌های چندین طبقه، کارخانجات و سوله‌های فلزی، و ساختمان و آپارتمان‌های مسکونی شود.
ساخت اسکلت فلزی از هر گونه و نوعی از جمله جوشی و یا پیچ و مهره‌ای برپایه‌ی نقشه‌ی ساختمان تایید شده با ورق و آهن آلات و تیرآهن و فلز با کیفیت و مشخص شده از سوی مهندس محاسب ساختمان انجام می‌گردد.

اجرا و ساخت اسکلت فلزی در شیراز
اجرا و ساخت اسکلت فلزی در شیراز

در ساخت و اجرای اسکلت فلزی متریال و جنس دستگاه‌های جوشکاری و برشکاری فلز و تیرآهن مانند دستگاه جوش الکترود، توپودری و زیرپوردی، هوابرش، قیچی، گیوتین و دریل و فرز دارای اهمیت است. سیم جوش‌ها باید از برندهای معتبر تهیه گردد.
در هر جای ایران و یا شهر شیراز و استان فارس که هستید این گروه امکان ساخت اسکلت فلزی برپایه‌ی نقشه‌ی  مورد نظر شما رادر کم‌ترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب را دارد. اهمیت و تمایز دقیقا در همین دو مورد است. گروه جوشکاری و مجری اسکلت فلزی باید بتواند در زمان تعیین شده در قرارداد و با کیفیت مطلوب کار را تحویل مالک و پیمانکار ساختمان دهد. قیمت ساخت اسکلت فلزی نیز دارای اهمیت است.

اجرای ساختمان بنتی در شیراز

مراحل ساخت ساختمان بتنی که معمولا قیمت کم‌تری در برابر ساختمان اسکلت فلزی دارد به این شرح است که نخستی باید از زمین بازدید کرد و ریشه و پی کنی انجام شود و چگونگی دسترسی به زمین از خیابان‌های اطراف بررسی شود. ریشه کنی نباتی و گیاهان نیز باید انجام شود. سپس اقدام به پیاده سازی نقشه می‌شود یعنی نقشه از روی کاغذ به روی زمین انتقال داده خواهد شد. خطاها نباید بیش از اندازه آیین نامه مجاز باشد. آزمایش خاک و مقاوت خاک نیز انجام خواهد شد.

گود برداری گام بعدی است و ساختمان باید روی خاک بکر قرار بگیرد چون خاک قرار است کل بار ساختمان را تحمل کند. برای گودبرداری ساختمان‌های بزرگ از دستگاه های بیل مکانیکی و لودر و کامیون استفاده می‌شود. پس از آن پیاده سازی محل پی و شناژها و آرماتورگذاری انجام می‌شود. پس از این مراحل قالب بندی که معمولا با چوب انجام می شود در نظر است. این قالب‌ها با میخ و سیم به یکدیگر بسته می‌شود تا بتواند تحمل وزن بتن را داشته باشد. بتن با نظارت مهندس ساخته و بتن ریزی انجام می شود.

اجرای ساختمان بتنی از پی تا نما
اجرای ساختمان بتنی از پی تا نما

اجرای دیوارچینی، سیم‌کشی و در و پنجره ساختمان

پس از مراحل اجرای فونداسیون و پی ساختمان و اجرای اسکلت ساختمان به صورت فلزی یا بتنی نوبت به اجرای مراحل مربوط به دیوارچینی است. در این هنگام اسکلت اصلی ساختمان شامل پی و فنداسیون و سپس ستون‌ها در طبقات گوناگون و اجرای سقف به پایان رسیده است. هم‌اکنون زمان آن رسیده که دیوارچینی انجام شود و دیوارهای گرداگرد سازه و دیوارهای درونی چیده شود. این مرحله را نیز می‌توان با بالاترین سرعت و رعایت اصول مهم انجام داد. پس از آن اقدام به سیم‌کشی و لوله کشی و اجرای عملیات مربوط به موارد تاسیساتی می‌شود. این مراحل نیز توسط گروه انجام می‌شود. پس از این کارهپیمانکار ساختمان بر اساس قوانین باید اجرای پنجره‌ها با شیشه‌های دوجداره را مد نظر داشته باشد تا در درازمدت از مصرف نادرست انرژی جلوگیری شده و از این راه ساختمانی سازگار با محیط زیست عرضه شود.

اسکلت فلزی پیچ و مهره و سوله سازی در شیراز
اسکلت فلزی پیچ و مهره و سوله سازی در شیراز
کاشی و سنگ کاری و اجرای نمای ساختمان

مرحله‌ی گچ کاری و کاشی کاری ( کاشی کف، کاشی بدنه حمام دستشویی و آشپزخانه ) و طراحی داخلی نیز پس از این موارد و پس از تایید مرحله به مرحله‌ی مهندس ناظر، پس از این موارد انجام خواهد شد و در پایان کار به اجرای نمای ساختمان توسط پیمانکار ساختمان می‌رسد. این نمای ساختمان نیز باید پیش از این توسط مهندس طراح تعیین شده و به تایید مرجع صادر کننده ی پروانه‌ی ساختمان رسیده باشد. نظام مهندسی فارس

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن