معرفی مشاغلوکیل در شیراز

مشاوره رایگان با وکیل شیراز دعاوی کیفری و حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان با برخی از وکلای پایه یک شیراز

یادآوری می شود که عناوین نادرستی مانند بهترین وکیل یا… کاملا غلط و غیر قابل پذیرش است و چیزی به نام بهترین وکیل وجود ندارد.

مشاوره رایگان حقوقی: ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

وکیل در شیراز
وکیل در شیراز

مشاوره وکیل در شیراز در دعاوی گوناگون

این دفتر حقوقی آماده‌ی ارائه‌ی خدمات وکالت و مشاوره رایگان حقوقی و کیفری در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده ، پرونده‌های ثبتی، امور بیمه و دیه ، موارد تجاری و بازرگانی ، مشکلات تعزیرات و ادارات مربوطه ، پرونده‌های مربوط به اداره کار ، امور شهرداری‌ها و گمرک و ترخیص کالا هستند. .

خدمات حقوقی ما شامل چه مواردی است

 در شهر شیراز در همان زمینه‌ی کاری مورد نظرشان فراهم است. هرچند طبیعی است پیش از هر چیز نیاز به تماس و هماهنگی اولیه و مشاوره رایگان و تعیین وقت خواهد بود. انواع پرونده‌ها و کلیه دعاوی ملکی و تنظیم قراردادها ، دعاوی شرکت ها ، دعاوی حقوقی ، دعاوی کیفری ، دعاوی خانوادگی ، پرونده های ملکی ، تجاری ، ارثی ، تنظیم انواع لایحه ، دادخواست ، شکواییه ، پیمان و قرار داد ، پذیرش داوری ، کلیه دعاوی مهریه ، اجاره استیجاره عقد بیع در ارتباط با اموال غیر منقول و بین الملل را در برمی گیرد که در ادامه به صورت کوتاه به آن ها خواهیم پرداخت.

جستجوی وکیل در شیراز

پرونده دعاوی کیفری در شیراز

 . دعاوی کیفری در واقع بخشی از حقوق جزا هستند که دربرگیرنده‌ی جرائم و مجازات و قانون‌های جرایی اند. برای بهتر مشخص شدن آن به صورت چیکده حقوق جزا را نیز ر اینجا مطرح می کنیم و سپس به معرفی برخی از دعاوی رایج می پردازیم.

حقوق جزا چیست

این دسته از حقوق در واقع بخشی از حقوق همگانی یا همان حقوق عمومی می باشد که توانسته اند با تعریف کردن کارهایی که مجرمانه هستند و در می توانند در سامان و نظرم عمومی ایجاد خلال کنند و سپس مشخص کردن مجازات های مناسب برای کسانی که این امور را انجام داده اند، می کوشد تا از ایجاد و اجرای جرم های اینچنینی جلوگیری کند. همین حقوق جزا کوشش می کند اگر کسی اقدام به جرایم مجرمانه کرد برای وی شیوه ی تعقیب و تعیین مجازات را تبیین کند و در پایان در صورت امکان موارد اصلاح و تربیت وی را ایجاد کند. مجازات ها نیز شامل حدود ، قصاص ، تعزیرات ، دیات و مجازات های بازدارنده می شود.

مشاوره رایگان حقوقی: ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

دعاوی کیفری شامل چه پرونده‌هایی است

در نتیجه در صورت درگیر بوده با پرونده هایی رایج و پر تکرار مانند : سرقت و دزدی ، انواع کلاهبرداری ، قتل عمد و قتل غیر عمد ، ایراد ضرب و جرح عمدی ، رابطه ی نامشروع و زنا ، تجازو به عنف ، تصرف عدوانی ، فروش مال غیر ، جعل اسناد و مدارک ، بهره گیری از اسناد جعلی ، شرب خمر و نگه داشتن مشروبات الکلی ، خیانت در امانت و دیگر موارد مجرمانه می توانید

وکیل دعاوی حقوقی در شیراز

اگر بخواهیم دعاوی حقوقی را تعریف کنیم باید گفت که این دسته از پرونده ها سرراست در دادگاه‌ها مطرح می شوند و مانند دیگر موارد نیازی نیست که به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شود، پس بدوا در محاکم قضایی طرح شده و توسط دادگاه و قاضی به آن رسیدگی می شود. شیوه ی انجام کار به این صورت است که دعاوی حقوقی تقدیم دادخواست به محکمه قضایی و داگاه آغاز شده و طرف دعوی باید خواسته ی خود را به گونه‌ای روشن و واضح در صفحه چاپی دادخواست بنویسد که این مورد برای ارجاع دادن به شعبه اول دادگستری مراجعه و نسبت به موضوع اگر پرونده در صلاحیت شوراهای حل اختلاف باشد به این شوراها ارجاع داده شود وگرنه به دادگاه و محاکم حقوقی فرستاده شود تا به آن رسیدگی شود.

معرفی وکلای شیراز
معرفی وکلای شیراز

دعاوی حقوقی شامل چه پرونده‌هایی است

این موارد می تواند شامل اینها باشد: دادخواست های مربوط به عقود و قراردادها از جمله تنظیم اسناد رسمی ، معامله ها و ابطال معاملات ، تحویل مبیع ، دستور موقت جلوگیری از نقل و انتقال ، صدر قرار خواسته ، خلع ید ، قلع و قمع ، خواسته ی اجرت المثل ایام تصرف ، طلب کردن دیون ، دعاوی در پیوند با تسقیط و فسخ قرارداد و استرداد مورد معامله ، مطالبه اجاره بها یا افزایش اجراه و غیره یا در موارد دادخواست های مربوط به ثبت و اسناد سجلی مانند ابطال شناسنامه و صدور شناسنامه‌ی جدید ، دعاوی تغییر نام و حذف نام همسر از شناسنامه و..

دعاوی خانوادگی طلاق و مهریه و…

یکی از پرشمارترین موراد دعاوی حقوقی ، دعاوی خانواده است. دادخواست های مربوط به طلاق یک طرفه یعنی طلاق از طرف مرد یا طلاق از طرف زن ، مطالبه مهریه ، طلاق توافقی و طلاق توافقی فوری ، مطالبه نفقه عقب افتاده ، قسط بندی مهریه ، مطالبه اجرت المثل در درازای زندگی مشترک ، اجازه ازواج مجدد زن به دلیل عدم تمکین زوجیه ، دیوانه بودن مرد ، بیماری های غیرقابل درمان، محکومیت زندان، اعتیاد مرد و… از جمله موارد رایج است که می تواند توسط وکلای فعال دعاوی خانواده شیراز و  زمینه ی خانواده توس

این موارد می تواند شامل چنین پروند هایی باشد از جمله استرداد و بازگشت هدیه های نامزدی ، طلب خسارت های که در پی برهم خوردن نامزدی به وجود می آید ، درخواست صدور پروانه ی ازدواج بدون اجازه ی پدر ، درخواست باطل شدن عقد نکاه به دلیل وجود اکراه دختر یا پسر و دیگر موارد. همچنین در زمینه ی مشاوره حقوقی در شیراز

وکیل فعال شیراز
وکیل فعال شیراز

مشاوره رایگان و طلاق توافقی فوری در شیراز

مشاوره رایگان حقوقی: ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن